Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Академія Аналітики для студентів: навчання безкоштовне

13:29, 17-05-2021

   

Перший Український Міжнародний Банк започатковує навчальний проєкт Академія Аналітики ПУМБ. У червні стартує перший курс «Аналітика даних від ПУМБ» для студентів старших курсів технічних вишів. Навчання безкоштовне та проходитиме в режимі онлайн. Програма курсу розроблена в партнерстві з Київською школою економіки (KSE). За один місяць студенти отримають практичні навички роботи з базами даних на основі реальних кейсів.

Деталі навчальної програми

Курс буде корисним для студентів старших курсів технічних та економічних вишів з усієї України, які хочуть здобути досвід у напрямках Data Analyst, Data Scientist, Business Analyst. Студенти навчаться застосовувати інструменти для  роботи з даними на практичних банківських кейсах з деперсоніфікованими даними. Зокрема, SSRS & Power BI для візуалізації даних, SQL & Python для аналізу даних, RPA для автоматизації процесів. Також слухачі курсу навчаться створювати Data Science моделі.

У конкурсному відборі можуть взяти участь студенти, випускники технічних та економічних вишів, спеціальностей: економіка, економічна кібернетика, прикладний системний аналіз, математичний аналіз, маркетинг, та інших спеціальностей, які передбачають знання з аналітики баз даних.

Навчальна програма складається з двох модулів, кожен, в середньому, тривалістю два тижні. Лекції-практикуми будуть проводити провідні експерти ПУМБ з різних напрямків аналітики.

Як подати заявку на участь? 

Подати заявку на курс можуть студенти III або вище курсу навчання (18-25 років), оскільки мета проєкту – дати практичні навички саме студентам або випускникам. Основна вимога до аплікантів – вміння працювати з базами даних та бути готовим присвятити близько 4 годин щодня для практичного та самостійного навчання впродовж місяця. Для подачі заявки потрібно заповнити форму на сайті проєкту та пройти співбесіду.

 

Після завершення навчання та проходження тестування, учасники отримають сертифікат про закінчення курсу. Кращі студенти будуть запрошенні на роботу в ПУМБ. Навчання стартує з початку червня 2021 р. Заявки приймаються з 1 по 22 травня 2021 р. Кінцева дата подачі заявок: 22.05.2021.

Старт навчання: 01.06.2021.

Подати заявку на участь

https://academy.pumb.ua/

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 946