«У кожній роботі для творчості знайдеться місце».
(народна мудрість)
Аналіз світового досвіду розвитку навичок ХХІ століття в освітніх програмах дав змогу запропонувати систему soft skills (гнучких навичок) фахівця в галузі маркетингу, найважливішими з яких визнані: критичне мислення і здатність приймати рішення, креативність, комунікабельність і вміння працювати в команді. Вважається, що саме вони дозволяють вирішувати складні професійні завдання.
Креативність (творчість, інноваційність) наших студентів розвивається при створених в ДУТ сприятливих умовах реалізації творчого потенціалу, нестандартного мислення (створення презентацій, відео, брендбуків, генерування ідей, написання творчих робіт, історій, блогів, малювання і т.д.). Для цього використовуються такі онлайн-сервіси, як: документи Google Диск, онлайнові презентації Prezi і Emaze, фоторедактори Photoshop, Avatan, сервіси для створення альбомів, відеоредактори Youtube тощо.
Маркетинг XXI століття – вже не просто наука, а все більше мистецтво. Для того, щоб створювати успішні маркетингові кампанії, необхідно виділитись серед конкурентів, придумати щось нове, оригінальне, унікальну торгову пропозицію для споживачів. Таке під силу тільки творчим, креативним особистостям.
Як казав Альберт Ейнштейн: «Логіка може привести вас від пункту “А” до пункту “Б”, а уява – куди завгодно».
Тому творчість і креативність є компетенцією, образом життя і станом душі маркетолога ДУТ.
Кажуть, що успіх залежить від того, як людина проводить свій вільний час. Хобі – одне з тих занять, яке не лише приносить задоволення, а й розвиває вміння зосереджуватися, що є корисною психологічною зарядкою. Тож улюблена справа – це і відпочинок, і гімнастика для душі.
Представляємо вам роботи Єлізавети КРИЛЕВЕЦЬ, студентки МРД-11. Як розказала нам Ліза, малюванням вона захоплювалась із дитинства, спеціальність обрала свідомо, тому що в ній завжди є місце для творчості.
Як говорить Ліза: «Коли після закінчення школи став вибір подальшого місця навчання, я обрала Державний університет телекомунікацій спеціальність «Маркетинг» і не пожалкувала. Мені подобається створювати креативну, красиву, соціальну рекламу, фірмовий стиль. Такі, біля яких хочеться зупинитися і сказати "Вау! Це круто!". Маркетолог, бренд-менеджер спілкується з різними творчими людьми, повинен бути в курсі маркетингових інновацій, цифрових інструментів маркетингу, які допомагають залучати споживачів.
Практично кожній компанії необхідний штатний маркетолог. Це популярна і високооплачувана професія. Крім затребуваності в компаніях-виробниках, ритейлі, маркетологи завжди необхідні в профільних консалтингових компаніях.
На даний момент, я продовжую розвивати себе в сфері творчості і поєдную це з навчанням в Державному університеті телекомунікацій на спеціальності «Маркетинг», яка дозволить мені в майбутньому поєднувати улюблене заняття і улюблену роботу. Можу сказати одне, обирайте те, що вам до душі!»
Будь-яка людина унікальна. Творчість - це прояв її унікальності. І якщо Ви займаєтеся улюбленою справою, то Ви займаєтеся творчістю. Вступайте на спеціальність «Маркетинг» в ДУТ! Тут вам допоможуть реалізуватися.
P.S. Однією з головних ідей, яку підтримують маркетологи всього світу, є розвиток креативності та інноваційності представників малого та середнього бізнесу. Саме тому ми підтримуємо глобальну некомерційну ініціативу ООН «Всесвітній тиждень і день креативності та інновацій» https://wciw.org, присвячену досягненню Цілей Стійкого Розвитку, яка проходить у всьому світі 15-21 квітня 2021 р.