Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Українсько-німецький форум «Освіта, наука, інновації в університетах: актуальні виклики»

08:15, 11-03-2015

6-7 березня 2015 року у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка проходить українсько-німецький форум «Освіта, наука, інновації в університетах: актуальні виклики». Організаторами виступають Міністерство освіти і науки України та Федеральне міністерством освіти і наукових досліджень Федеративної Республіки Німеччина.

У відкритті форуму 6 березня взяли участь Міністр освіти і науки України Сергій Квіт, заступник Міністра освіти і науки Максим Стріха, директор оргкомітету ФРН по співпраці з країнами Східної Європи, представник Федерального міністерства освіти і наукових досліджень ФРН Міхаель Шліхт, ректор Київського державного університету імені Тараса Шевченка Леонід Губерський.

Міністр Сергій Квіт привітав учасників та наголосив на необхідності  реформування освіти і науки в Україні, і підкреслив актуальність тем, що стоять в порядку денному форуму.  За словами Сергія Квіта, зараз активно розробляється новий закон "Про науку та науково-технічну діяльність", який має подолати недоліки, котрі залишилися в науковій галузі від пострадянської системи, а також встановити зв'язок між університетами та наукою.

Сергій Квіт розповів, що Міністерство вивчало функціонування наукової сфери у Польській та Словацькій Республіках. Аналіз показав, що серед членів Польської академії наук - 80% працюють в університетах, а 20% - в академічних інститутах. В Україні ж навпаки – в університетах працює значно менша частина науковців  порівняно з академічними інститутами, через що вища освіта та наука довгий час розвивалися окремо. «Наукові дослідження повинні стати пріоритетною сферою діяльності усіх українських університетів і це має бути прописано у новому законі», - наголосив Міністр.

Міхаель Шліхт, директор оргкомітету ФРН по співпраці з країнами Східної Європи, представник Федерального міністерства освіти і наукових досліджень ФРН, зазначив, що Німеччина зробить все можливе, аби допомогти Україні у реформуванні вищої освіти та науки, і форум стане початком подальшої співпраці між двома країнами. На думку Міхаеля Шліхта, саме університети мають зробити вирішальний внесок у повноцінну інтеграцію України в європейський освітньо-науковий простір.

Леонід Губерський, ректор КНУ імені Тараса Шевченка, наголосив на особливому значенні міжнародного форуму в ці непрості і тривожні для України часи та висловив подяку представникам Німеччини і всьому німецькому народові за солідарність, всебічну підтримку, яку Україна відчуває впродовж теперішнього складного періоду. «Я переконаний, що наш форум буде продуктивним з точки зору формування нових ідей, спрямованих на вирішення основного завдання освіти та науки України – комплексної та всебічної інтеграції в європейське академічне та наукове середовище», - зазначив ректор КНУ імені Тараса Шевченка.

 Леонід Губерський нагадав, що у грудні 2014 року було оновлено Угоду про співпрацю між спілкою ректорів вищих навчальних закладів України та Конференцією ректорів Німеччини. За словами ректора, великий досвід співробітництва і потужність українських та німецьких університетів  сьогодні становлять той необхідний потенціал для нового якісного імпульсу  українсько-німецькій співпраці.

Максим Стріха, заступник Міністра освіти і науки України, підкреслив, що обмін досвідом з успішними і науково-потужними державами Європи є надзвичайно цінним для України. Тому учасники форуму обговорюватимуть такі важливі питання, як академічна мобільність, якість освіти, організація наукових досліджень та їх комерціалізація, розвиток університетського та позауніверситетського секторів науки.

Заступник Міністра поінформував присутніх про діяльність України в різних міжнародних наукових програмах. Україна, крім всього, є асоційованим членом Європейської асоціації ядерних досліджень (CERN), членом інноваційної науково-технічної програми EUREKA, учасником Рамкової програми ЄС з досліджень та інновацій «Горизонт 2020», які слугують важливою платформою інтеграції України у європейську освітню та наукову спільноти. 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 833