Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Маркетинг у Державному університеті телекомунікацій - престижна та якісна освіта

15:42, 07-06-2020

Освітня послуга в Державному університеті телекомунікацій на кафедрі «Маркетинг» охоплює всі аспекти розвитку особистості, що передбачає не тільки здобуття нових знань і формування вмінь, а й процес виховання. Від якості освітніх послуг залежить фізичний та інтелектуальний розвиток особистості, а також її здатність адаптації у професійному середовищі. Основна мета маркетингу в освіти полягає в утриманні балансу між задоволенням потреб споживачів (студентів) та замовників (роботодавців). Можливості випускників повинні збігатися з вимогами роботодавців і, безперечно, бути адекватно оплачені.

Основними перевагами навчання в державному університеті телекомунікацій на кафедрі маркетингу є:

  • Студенти вже з першого курсу навчаються за спеціальністю.
  • Поглиблене вивчення  фахових дисциплін англійською мовою.
  • Забезпечення поглибленого вивчення окремих напрямів маркетингу завдяки впровадженню сертифікованих спеціалізованих курсів.
  • Використання сучасних інтерактивних методик та найсучасніших теоретичих знань.
  • Конференції, наукові гуртки для студентів кафедри.
  • Мастер-класи від провідних фахівців з маркетингу.
  • Cучасна навчальна лабораторія.
  • Високий рівень працевлаштування випускників.

«Найкраще навчання – це практика» – головний принцип викладачів кафедри. Наші студенти мають унікальну і цінну можливість – пряме спілкування з практиками в маркетинуг. В рамках профільних дисциплін відбуваються зустрічі з успішними фахівцями-практиками, що працюють у відповідних сферах, під час якого студенти можуть поставити найрізноманітніші, з точки зору практики, питання та отримати на них вичерпну відповідь практикуючого фахівця.

Під час навчання в ДУТ майбутній маркетолог:

  • навчиться правильно визначати пріоритети, досягати поставлених цілей. Студент засвоїть основи власного тайм-менеджменту. Від ефективного планування власного часу безпосередньо залежить якість засвоєння матеріалу. Планування часу на кілька кроків вперед, правильний розподіл ресурсів, постановка задач та їхнє вирішення – саме цьому навчаться студенти університету;
  • опанує вміння спілкуватися. Переважна більшість студентів відчуває страх перед публічними виступами. За час навчання в ДУТ успішно «вилікує» ці комплекси, адже протягом навчання студенти спілкуватимуться і виступатимуть на семінарах, конференціях, презентуватимуть власні дослідні, курсові, дипломні роботи, виступатимуть на студентській сцені, здаватимуть сесію. Це дозволить розвинути комунікативні навички, а також навчить спілкуватися, викликати прихильність до себе, правильно презентувати себе, що допоможе не тільки в професійній діяльності, а й в повсякденному житті.
  • отримає фундаментальну освіту, сформований економічний спосіб мислення, що допоможе в майбутньому вирішувати складні професійні завдання.

Викладачам кафедри «Маркетинг» важливо, щоб ви, наші студенти, досягли очікуваних результатів, змогли застосувати свої знання на практиці та отримали додаткову впевненість в своїх силах.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 754