Враховуючи нинішню ситуацію та заходи карантину, запроваджені в багатьох країнах через пандемію COVID-19, студенти маркетологи плідно працюють над дипломними роботами в дистанційному режимі.
Дистанційне навчання це можливість брати участь у організації свого робочого часу, обирати час для роботи з літературою для написання бакалаврської роботи, визначати швидкість дослідження матеріалів, відповідати особливостям свого мислення.
Завдяки висококваліфікованим науковим керівникам, написання диплому в дистанційному режимі а ж ніяк не лякає студентів. Викладачі спілкуються із студентами в онлайн режимі: допомагають шукати корисні джерела, контролюють етапи написання, приймають участь у проведенні досліджень.
Студенти МРД – 41 розповіли 3 лайфхаки, які допоможуть у написанні дипломної роботи:
1. Для дослідження обирайте тільки актуальну літературу, видану не раніше, ніж 5 років тому.
Що б не виникало труднощів під час захисту дипломної роботи, звертайтесь тільки до перевірених, нещодавно виданих джерел інформації. Зараз існує досить багато онлайн бібліотек з науковою літературою.
2. Тайм-менеджмент – ваш кращий друг.
Не забувайте нагадувати собі, що потрібно виділити час для написання дипломної роботи. Не відтягуйте на потім.
3. Що б до унікальності тексту не було ніяких претензій, вставляйте фрази, які вам сподобалися, в лапки з посиланням на джерело.
Унікальність – це суттєва проблема при написанні дипломних робіт. Та що б не хвилюватися щодо цього вставляйте фрази, які вам сподобалися, в лапки з посиланням на джерело.
Дистанційна форма зручна тим, що студент може залучатися до навчального процесу у будь-який час і в будь-якому місці, а також працювати в звичному для себе режимі та форматі.
Організувавши правильно всі етапи написання дипломної роботи, не виникне ніяких проблем навіть при дистанційному режимі. Навчайтесь і у вас все вийде!!!