Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Цікаво і корисно: про проблеми комунікації на практичному занятті «Групова динаміка і комунікації»

10:12, 28-03-2019

Інноваційні процеси в освітньому просторі України зумовили орієнтацію змісту і технологій навчання на розвиток індивідуальності майбутніх фахівців. Основним завданням викладацького складу кафедри маркетингу є формування у студентів відповідних професійних умінь і навичок, а також мотивації до майбутньої професійної діяльності. Ефективними засобами з цієї точки зору є ігрові методи, зокрема ділові ігри і тренінги.

Як засіб імітації професійної діяльності, ділові ігри інтенсифікують процес навчання, надають студентам можливість отримати попередній досвід майбутньої діяльності, стати активним учасником у процесі вирішення тих чи інших проблемних ситуацій.

На цьому тижні під час практичних занять з дисципліни «Групова динаміка і комунікації» студенти всіх перших курсів прийняли участь у тренінгу «Зіпсований телефон». Цю гру добре застосовувати в тренінгах по навичкам комунікації, передачі інформації і всіх інших, де важливо вміти точно відтворювати отриману інформацію і показати важливість уточнюючих запитань.

Опис вправи: Тренер просить вийти 7-10 добровольців, які будуть брати участь у вправі, після пояснює правила: 6-9 осіб виходять за двері, а одному (тому, хто залишився) тренер зачитує текст. Завдання студентів передати те, що вони запам'ятали наступному учаснику. Учасники заходять по черзі - слухають і передають отриману інформацію.

Після закінчення ділової гри проводиться аналіз ефективності міжособистісних комунікацій, виявляються механізми спотворення інформації при багаторазовій передачі, позначаються способи ефективної комунікації. Студенти на власному прикладі побачили, що в процесі передачі від однієї людини до іншої, інформація значно видозмінюється. Від первинної інформації, що пройшла ланцюжок з чотирьох-п’яти людей, незмінними залишаються близько 30%. Решта 70% складаються з домислів, узагальнень, вільних версій тощо.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 319