У ХХІ ст. попит маркетологів на ринку праці досить підвищився. Маркетолог став життєво необхідним для кожної компанії, адже робота маркетолога потрібна для досягнення ефективності діяльності будь-якої організації. Велику частку замовлень кадровим агентствам складають саме позиції із сфери маркетингу. Однак, без певного досвіду роботи або спеціальної освіти ним стати неможливо.
На формування практичних навичок майбутньої діяльності, надання сучасної теоретичної підготовки спрямована підготовка студентів у Державному університеті телекомунікацій.
Застосування надбаних знані та вмінь у майбутній професії залежать від того, в якій галузі та якій компанії працюють маркетологи. До типового функціоналу можна віднести:
Ці знання та навички студенти-маркетологи отримують при вивченні дисциплін: Маркетинг, Сучасні види маркетингу, Маркетингова політика, Поведінка споживачів, Практикум рекламних презентацій, Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика, Міжнародний маркетинг, Конкурентоспроможність підприємства, Стратегічний маркетинг, Логістика, Маркетинговий менеджмент.
При всій різноманітності спеціалізації в маркетингу, безумовно, необхідні навики роботи з великими об’ємами абстрактною, знаковою (діаграми, таблиці, графіки), текстовою інформацією, її пошуку і аналізу. Дуже важливі уважність, системність і масштабність мислення, вміння користуватись інтернетом. Ці навички дає вивчення дисциплін: Електронний бізнес, Інтернет-маркетинг, CRM системи в маркетингу, Маркетингові комунікації, Маркетинговий супровід проектів телекомунікаційних підприємств, Маркетинг інновацій в галузі телекомунікацій.
Серед загальних компетенцій, які затребувані роботодавцями, можна виділити такі:
Ці знання та навички студенти-маркетологи отримують при вивченні дисциплін: Групова динаміка та комунікації, Маркетингові комунікації, Практикум рекламних презентацій, Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика, Маркетинговий менеджмент тощо.
Таким чином, наші студенти-маркетологи вже під час навчання можуть бути впевнені, що їх навчають так і тому, що є затребуваним сучасною практикою маркетингової діяльності.