Науково-дослідна робота студентів є важливою складовою їхньої професійної підготовки, передбачає навчання студентів методології і методики дослідження, систематичну участь у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем.
Участь студентів-маркетологів Державного університету телекомунікацій у науковій діяльності може проходити як протягом навчального процесу так і у позаучбовий час (робота в студентському гуртку; участь в НДР кафедри; виступи з доповідями на науково-практичних конференціях тощо).
Найефективніше науково-дослідна робота студентів маркетологів реалізується в студентському науковому гуртку «ІТ – маркетолог», який створений завідувачем кафедри маркетингу професором, д.е.н. – Виноградовою Оленою Володимирівною. Керівником гуртка назначено доцента кафедри к.е.н. Євтушенко Наталю Олександрівну. Членами студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» є студенти груп МРД-11, МРД-21, МРД-31, - всього 28 чоловік.
Засідання студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» відбуваються два рази на місяць, при чому тема кожного засідання запланована за окремими викладачами кафедри маркетингу. План заходів студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» на друге півріччя 2018/2019 н.р. наведено у таблиці.
План заходів студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог»
Тема засідання |
Вид заняття |
Дата проведення |
Тренінг розвитку індивідуальних здібностей. «Інтернет-маркетинг: пошук маркетингової інформації» |
Тренінг з індивідуальним виконанням практичних завдань |
11.02.2019 |
Кастомізація продукту і практика побудови білдера. Презентація доповідей. |
Семінар-обговорення доповідей |
25.02.2019 |
Е-mail маркетинг – створюємо ефективні листи і розсилки. Презентація доповідей. |
Тренінг з індивідуальним виконанням практичних завдань |
11.03.2019 |
Круглий стіл із залученням фахівців у сфері маркетингу та реклами: дослідження споживчих потреб молоді на телекомунікаційному ринку України. |
Cемінар-диспут |
25.03.2019 |
Інновації: що нового буде в інтерфейсі і логіці інтернет-магазинів завтрашнього дня. Презентація доповідей. |
Семінар-обговорення доповідей |
8.04.2019 |
Круглий стіл із залученням фахівців у сфері маркетингу та реклами: «Український молодіжний бренд: сучасний стан та перспективи розвитку». |
Cемінар-диспут |
22.04.2019 |
Успішні люди в ІТ- маркетингу. Презентація доповідей. |
Семінар-обговорення доповідей |
06.05.2019 |
Фестиваль реклами: «Державний університет телекомунікацій – найкращий» |
Виставка, семінар-колоквіум |
20.05.2019 |
Існування студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» є необхідним для становлення і розвитку майбутніх фахівців – маркетологів, які або удосконалюють і поглиблюють свої знання, або знаходять свою наукову стежину, або прагнуть отримати свої додаткові бали поточної успішності.
Крім того, протягом реалізації запланованих заходів студенти-гуртківці переймають досвід своїх старших колег та наставників-викладачів, які із задоволенням передають набуті за довгі роки своєї професійної діяльності знання юним колегам для того, щоб у майбутньому останні стали висококваліфікованими фахівцями-маркетологами.