Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи отримали сертифікати "MICROSOFT DYNAMICS 365 FOR BEGINNERS COURSE"

19:42, 13-01-2019

Під час вивчення дисципліни кафедри маркетингу "CRM системи в маркетингу студентки 3 курсу, групи МРД-31 Саянна Яна і Савенко Анастасія успішно завершили онлайн курс "Microsoft Dynamics 365 for Beginners Course (Updates 2018)" і отримали сертифікат від компанії Udemy і сертифікованого фахівця Microsoft Dynamics 365 Abhay Sharma.

 
 

Курс складався з 21 лекції англійською мовою:

  1. Get Started With Microsoft Dynamics 365 (CRM)
  2. What Is Microsoft Dynamics 365?
  3. Microsoft Dynamics 365 (CRM) Deployment Types
  4. Microsoft Dynamics 365 (CRM) Sign Up Process
  5. Microsoft Dynamics 365 (CRM) Application Navigation
  6. Microsoft Dynamics 365 (CRM) For Sales
  7. Microsoft Dynamics 365 For Sales Important Terms
  8. Microsoft Dynamics 365 For Sales Application Demo
  9. Microsoft Dynamics 365 For Customer Service Important Terms
  10. Microsoft Dynamics 365 For Customer Service Application Demo
  11. Microsoft Dynamics 365 For Project Service Automation (PSA) Important Terms
  12. Microsoft Dynamics 365 For PSA Application Demo
  13. Microsoft Dynamics 365 For Field Service Important Terms
  14. Microsoft Dynamics 365 For Field Service Application Demo
  15. Microsoft Dynamics 365 Important Features
  16. Dynamics 365 Records & Activities Creation
  17. Dynamics 365 User Creation & Security Model
  18. Microsoft Dynamics 365 Settings & Administration
  19. Microsoft Dynamics 365 Customization Overview
  20. Microsoft Dynamics 365 (CRM) Reporting Overview
  21. Course Quick Recap

На курсі студентки ознайомилися з модулями Microsoft Dynamics 365 для продажу, обслуговування клієнтів, автоматизації обслуговування проектів, обслуговування на місцях. Дізналися особливості моделі безпеки, додавання користувачів, налаштування звітності та багато іншого.

Кафедра маркетингу вітає Яну і Анастасію з отриманням Сертифікатів "Microsoft Dynamics 365 for Beginners Course" і бажаємо не зупинятися на досягнутому і підкорювати нові вершини!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 204