На першому курсі для студентів-маркетологів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів», метою якої є надання навичок налаштування та експлуатації сучасних електронних пристроїв і гаджетів та у повній мірі використання можливостей сучасних інформаційних технологій у майбутній роботі та у повсякденному житті.
Важливість інформаційно-телекомунікаційного інструментарію для майбутніх фахівців з маркетингу підтверджують дослідження компанії BlueVenn, згідно яких 72% маркетологів вважають аналіз даних більш важливою навичкою для себе ніж просто навички роботи у соціальному медіапросторі.
Тож все більше компаній поєднують функціональні обов’язки працівників ІТ-відділів і маркетологів. Так, лише 27% компаній все ще доручають аналітику даних фахівцям ІТ-відділів. Тож маркетологи всього світу прагнуть мати доступ до технологій, які дозволять автоматизувати задачі з пошуку, співставлення та поєднання даних.