Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи вивчають інструменти Power BI - визнаного лідера в «Магічному квадраті» Gartner в сфері бізнес-аналітики

14:56, 19-03-2018

Сьогоднішні компанії потребують можливості перетворити складні дані на розуміння та дію з використанням рішень BI, які розповсюджуються на підприємстві.

Кафедра маркетингу співпрацює з компанією UDS Consulting, срібним партнером Microsoft – світовим лідером в області інформаційних технологій, отже з усіма сучасними розробками цієї компанії, в тому числі системою бізнес-аналітики Microsoft Power BI, ми знайомимо наших студентів!

Microsoft продовжує керувати постачальниками бізнес-аналітики та аналітики, надаючи прості у використанні інструменти, які підтримують повний спектр можливостей аналітичного процесу. Упродовж 11 років поспіль компанія Microsoft розташована у квадраті лідерів у Gartner Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms (“Магічний квадрант для платформ Business Intelligence і аналітики”), 2018.

Аналіз компанії Gartner про Business Intelligence and Analytics Platforms є найбільш очікуваним й авторитетним у цій сфері, який проходить наприкінці лютого кожного року. Microsoft та інші компанії вважають, що багато організацій будуть обирати постачальників програмного забезпечення для реалізації технології Business Intelligence and Analytics тільки серед тих виробників, які входять до Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms. Це викликано тим, що інформація Gartner заснована на детальному інтерв’юванні клієнтів та на власних дослідженнях компанії із багатолітнім аналітичним досвідом. Додатково до детального аналізу постачальників, Gartner також розглядає основні ринкові тенденції у сфері Business Intelligence and Analytics.

Платформа Power BI  – проста у використанні і швидка у розгортанні, тому її може використовувати будь-хто. Інструменти Power BI дозволяють створювати динамічні панелі моніторингу та інтерактивні звіти, що дає можливість візуалізувати і аналізувати дані ще швидше, ефективніше і зручніше.  Розширений набір засобів бізнес-аналітики, об'єднання всіх важливих даних на одній панелі моніторингу та їх автоматичне оновлення дають можливість отримувати інформацію з даних без допомоги співробітників відділу ІТ. Завдяки цьому співробітники можуть оперативно самостійно компілювати дані по мірі їх надходження. А служба SQL Server Analysis Service дозволяє створювати моделі багаторазового використання, для стандартизації звітів і аналітики організації.

В цьому році відрив Microsoft Power BI від Tableau та Qlik збільшився, що говорить про популярність впровадження даного програмного забезпечення на підприємстві для аналізу та візуалізації даних.

Ми пишаємося, що на кафедрі маркетингу в рамках дисципліни «Електронний бізнес», студенти вивчають інструменти Power BI - визнаного лідера в останній оцінці Gartner на ринку BI та аналітики.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 507