Професія маркетолога в даний час вважається однією з найпрестижніших і перспективних. Як і в будь-яких спеціальностях, якісна теоретична підготовка і хороша практика стають запорукою майбутнього успіху. При цьому слід враховувати дослідження Едгара Дейла, американського вченого та педагога, який ще у ХХ ст. зробив висновок, що практичне використання навчального матеріалу та навчання цьому інших є найбільш ефективним методом вивчення будь-якого матеріалу. Результати досліджень Дейла були оформлені у вигляді «Dale’s cone of experience», відомому як «конус» Дейла та відповідного до цього побудовано «Піраміду навчання», яка явно демонструє, що «активне навчання» забезпечує отримання більш високих досягнень в освітньому процесі. Відповідно до запропонованої піраміди найбільший ступінь засвоєння матеріалу дають: практика конкретної роботи (75%) та безпосереднє застосування набутих знань (90%), тоді як звичайному прослуховуванню лекційного матеріалу та читанню відповідають показники 5% та 10% відповідно.
Відповідно до цього зміст навчання за планом підготовки фахівців з маркетингу у Державному університеті телекомунікацій поєднує класичну академічну освіту, спрямовану на ґрунтовну фундаментальну, базову економічну підготовку, з прикладним навчанням для розвитку професіональних, соціальних та інших компетенцій маркетологів та враховує специфіку маркетингової діяльності в галузі інформаційних комунікацій.
Інноваційні зміни у змісті навчання студентів у ДУТ передбачають вдосконалення теоретичної підготовки на базі досягнень сучасного розвитку науки і технологій та врахування вимог до компетенцій компаній — партнерів кафедр; посилення практичної складової з використанням навчально-матеріальної бази, створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення. І, обов’язкова робота з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю кафедри.
Тому, підготовка майбутніх фахівців на кафедрі маркетингу проводиться з застосуванням сучасних освітніх технологій. Це можуть бути лекції, на яких викладається навчальний матеріал, у вигляді проблемних лекцій, лекцій у формі дискусії, лекцій із застосуванням мультимедійної техніки, аудіовізуалізації, що дозволяє уникати одноманітності їх проведення, підвищувати зацікавленість студентів у навчальному процесі, активізувати їх діяльність. Це можуть бути практичні заняття, які проходять в формі демонстрації базових теоретичних та практичних питань, диспуту, тренінгу, мозкового штурму. В рамках цих занять студенти генерують якомога більше ідей щодо заданої проблеми. Це можуть бути семінари, на яких студенти самостійно готують доповіді або повідомлення, озвучують їх перед аудиторією і потім обговорюють разом з групою та викладачем, що сприяє оволодінню фундаментальними знаннями, допомагає розвивати логічне мислення, формувати переконання, відстоювати власні думки, аргументувати їх на основі наукових фактів. Це можуть бути індивідуальні роботи, присвячені тематиці майбутньої професії, які покликані розвинути логічне мислення, здатність працювати з великою кількістю матеріалу, вибирати головне, відстоювати свою точку зору.
Практика конкретної роботи, з безпосереднім застосуванням знань та вмінь підтверджується видачею сертифікатів. Компанія UDS, срібний партнер компанії Microsoft, у рамках дисципліни «CRM-системи в маркетингу» організовує курс MS Dynamics CRM Consultant Після успішного проходження курсів, студенти отримають Сертифікат «MS Dynamics CRM Consultant» як підтвердження отриманих знань та навичок роботи з MS Dynamics CRM. Студенти, які успішно прослухають курс «Електронний бізнес» отримають Сертифікат компанії «UpWay». У рамках курсу «Інтернет-маркетинг» вивчення дисципліни планується закріпити отриманням Сертифікату ТОВ МЕДІАСАППОРТ.