Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи отримають сертифікати від веб-студії «UPWAY»

10:40, 11-02-2018

У рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та Веб-студією «UpWay» студенти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., доцента Дрокіної Н.І. в рамках дисципліни «Електронний бізнес» пройдуть навчання з практичного курсу «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування».

Сьогодні бути представленим в інтернеті - обов'язкова умова будь-якого бізнесу. Знання про те, як зробити повноцінний сайт «з нуля» стане в нагоді не тільки для створення власної сторінки, а й для подальшої роботи з проектами замовників.

Крім отримання спеціалізованих знань та навичок, студенти отримають відповідний сертифікат.

Практичний курс дозволить студентам навчитися адмініструвати: вибирати хостинг і реєструвати домен, встановлювати тему і налаштовувати CMS WordPress, встановлювати і налаштовувати плагіни, додавати коди відстеження і робити публікації.

Курс «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування» також включає розгляд таких методів і засобів інтернет-маркетингу, як мистецтво написання текстів інтернет-сторінок (copywriting), пошукова оптимізації (SEO), контекстна Інтернет-реклама (PPC), просування в соціальних мережах (SMM) та інша розкрутка сайтів (інтернет-магазинів, блогів, веб-порталів і т.п.) в сегментах мережі Інтернет.

На заняттях студенти отримують всі необхідні знання для правильного складання текстів та оптимізації ергономічності (usability) веб - сторінок, підвищення конверсії, залучення трафіку, виведення сайтів в першу десятку пошукових систем (ТОП-10) по великому числу ключових запитів.

Студенти отримають практичні знання щодо фінансової оцінки просування веб-сайту в мережі Інтернет, впровадження інструментів Google, Yandex та інших пошукових систем. Студенти - маркетологи дізнаються, як зробити сайт вигідним і перетворити його в основне джерело доходів і нових клієнтів.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 437