Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Колектив кафедри маркетингу від усього серця вітає Пілігрім Катерину Ігорівну із блискучим захистом дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук!

16:22, 01-11-2017

31 жовтня 2017 року на засіданні спеціалізованої вченої ради Д26.861.03 при Державному університеті телекомунікацій відбувся захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04. - «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» аспіранта кафедри маркетингу Пілігрім Катерини Ігорівни на тему: «Формування механізму розвитку мотивації персоналу туристичного підприємства» (науковий керівник – д.е.н., проф. Виноградова О.В.).

 

Бажаємо Катерині Ігорівні успішного втілення всіх творчих, наукових та особистих задумів, наснаги в професійному зростанні та у майбутніх наукових пошуках! Нехай підґрунтям щасливого особистого життя і плідної професійної діяльності буде міцне здоров’я та удача, натхненна думка й щирі почуття, підтримка родини та коле

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 728