Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Тріумф студентів навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва на фестивалі реклами «AdFest-2017»

23:22, 30-10-2017

23 жовтня 2017 року студенти ІІ курсу спеціальностей «Маркетинг», «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», а також «Документознавство та інформаційна діяльність» під керівництвом к.е.н., доцента кафедри маркетингу Наторіної А.О. взяли участь у відому та популярному серед студентів фестивалі реклами «AdFest 2017», який щорічно проводить кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування ДонНУЕТ імені М.Туган-Барановського (м. Кривий Ріг).

Високопрофесійне журі у складі керівництва університету, представників відомих компаній на українському ринку рекламних послуг детально і прискіпливо вивчали та аналізували роботи учасників «AdFest 2017». Неймовірно велика кількість робіт талановитих та креативних учасників фестивалю реклами зумовила тривалі дебати серед членів журі при визначенні переможців «AdFest 2017».

За результатами проведення третього фестивалю реклами «AdFest 2017»:

1. У номінації «Реклама соціального проекту (PRINT & PUBLISHING)» грамотою за І місце нагороджено студента ІІ курсу групи МРД-21 Гапія Олексія.

2. У номінації «Слоган для підприємства (BRANDED CONTENT)»:

  • грамотою за ІІІ місце нагороджено студентку ІІ курсу групи АЗД-21 Годзь Вероніку;
  • за креативний підхід до виконання проекту грамотою нагороджено студента ІІ курсу групи ДЗД-21 Бондаренко Андрія;
  • за високий рівень реалізації власного проекту грамотами нагороджено студентку ІІ курсу групи МРД-21 Саянну Яну та студентку ІІ курсу групи АЗД-21 Петренко Аліну.

Також організаторами фестивалю було відзначено к.е.н., доцента кафедри маркетингу Наторіну А.О. за активне залучення студентів до участі у «AdFest 2017».

Урочисте нагородження студентів відбулося 30 жовтня 2017 року, де особисто директор навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва, к.т.н. Федюнін С.А. та завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор Виноградова О.В. оголосили результати фестивалю «AdFest 2017», привітали з творчими досягненнями студентів та побажали їм подальших успіхів.

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій щиро дякує кафедрі маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування ДонНУЕТ імені М.Туган-Барановського (м. Кривий Ріг) за надану можливість участі студентів у масштабному та актуальному в умовах сьогодення заходу, де вони можуть проявити себе та реалізувати власний творчій потенціал.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 921