23 жовтня 2017 року студенти ІІ курсу спеціальностей «Маркетинг», «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», а також «Документознавство та інформаційна діяльність» під керівництвом к.е.н., доцента кафедри маркетингу Наторіної А.О. взяли участь у відому та популярному серед студентів фестивалі реклами «AdFest 2017», який щорічно проводить кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування ДонНУЕТ імені М.Туган-Барановського (м. Кривий Ріг).
Високопрофесійне журі у складі керівництва університету, представників відомих компаній на українському ринку рекламних послуг детально і прискіпливо вивчали та аналізували роботи учасників «AdFest 2017». Неймовірно велика кількість робіт талановитих та креативних учасників фестивалю реклами зумовила тривалі дебати серед членів журі при визначенні переможців «AdFest 2017».
За результатами проведення третього фестивалю реклами «AdFest 2017»:
1. У номінації «Реклама соціального проекту (PRINT & PUBLISHING)» грамотою за І місце нагороджено студента ІІ курсу групи МРД-21 Гапія Олексія.
2. У номінації «Слоган для підприємства (BRANDED CONTENT)»:
Також організаторами фестивалю було відзначено к.е.н., доцента кафедри маркетингу Наторіну А.О. за активне залучення студентів до участі у «AdFest 2017».
Урочисте нагородження студентів відбулося 30 жовтня 2017 року, де особисто директор навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва, к.т.н. Федюнін С.А. та завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор Виноградова О.В. оголосили результати фестивалю «AdFest 2017», привітали з творчими досягненнями студентів та побажали їм подальших успіхів.
Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій щиро дякує кафедрі маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування ДонНУЕТ імені М.Туган-Барановського (м. Кривий Ріг) за надану можливість участі студентів у масштабному та актуальному в умовах сьогодення заходу, де вони можуть проявити себе та реалізувати власний творчій потенціал.