Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОМУНІКАЦІЙ - тема розширеного засідання студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог»

23:26, 30-10-2017

            

26 жовтня 2017 року на кафедрі Маркетингу відбулося розширене засідання студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог».

Зустріч відбулася за участю керівників студентського наукового гуртка: доцента кафедри Н.О. Євтушенко, ст. викладача кафедри О.В. Крижко, доцента кафедри  А.О. Наторіноїта практикуючого психолога О.В. Шевченка, а також студентського активу наукового гуртка.

Відкрила розширене засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог»професор, доктор економічних наук завідувач кафедри маркетингу О.В. Виноградова,яка наголосила на важливості проведення заходів такого плану для підготовки фахівціввисокогорівня.

Для студентів – першокурсників особливе значення мають питання міжособистісних відносин, які проводились у дискусійному форматі за темою «Проблеми міжособистісних комунікацій» між студентами та практикуючим психологом О.В. Шевченко.

Роль психолога О.В. Шевченко у проведенніцього заняттяполягалаунаданні можливості учасникам висловити свою точку зору на дуже злободенну проблему, у обговоренні зі студентами-першокурсниками питань щодо основних психологічних чинників, які зумовлюють виникнення міжособистісних конфліктів. Було на конкретних прикладах пояснено можливості саморегуляції у складних життєвих ситуаціях, здатність своєчасно виявляти проблеми комунікацій і сприяти їх вирішенню. Все цездійснює цілеспрямований вплив на студента як особистість з метою гармонізації його психічного та соціального життя.

Таким чином, обговорення на засіданні наукового гуртка «ІТ-маркетолог» наукових проблем комунікативного характеру, практичних ситуацій та визначення шляхів їх вирішення показалонашим студентам важливість науки у формуванні здорових міжособистісних відносин, навчило їх бути більш комунікабельними, легко адаптуватися до реалій сучасності та надало натхнення дляподальшої науково-практичної діяльності.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 203