В період 28-30 вересня 2017 року на базі Сумського державного університету та Сумського регіонального центру інтелектуального розвитку проводилась масштабна міжнародна конференція «МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ І ІННОВАЦІЇ У МАРКЕТИНГУ», яка відбулася за підтримки кафедри маркетингу СДУ та Української асоціації маркетингу Всеукраїнської спілки вчених економістів за такими напрямами як: Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу; Методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій; Управління маркетинговими ризиками інновацій; Маркетинг екологічних інновацій; Некомерційний маркетинг, маркетинг освіти, спорту; Інновації в маркетингу; Інтернет-маркетинг.
Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри Виноградова Олена Володимирівна та кандидат економічних наук, доцент Євтушенко Наталя Олександрівна були запрошені на конференцію в якості вчених для участі у пленарному засіданні та секційному обговорені. Тема доповіді Виноградової О.В. та Євтушенко Н.О. «Маркетингові інновації на ринку телекомунікаційних послуг».
За змістом виступу міжнародні гості конференції і колеги дізналися про основні напрямки маркетингових досліджень ринку телекомунікацій, що проводяться на кафедрі маркетингу: моніторинг рівня розвитку ринку телекомунікацій та окремих його складових за рейтинговими позиціями; дослідження інноваційних напрямків розвитку ринку телекомунікацій; розробка рекомендацій по використанню маркетингового інструментарію для стимулювання розвитку ринку телекомунікацій. Науково обґрунтовані рекомендації щодо застосування маркетингового інструментарію дозволять в умовах соціально-економічного і технологічного кризивирішити непрості завдання, які стоять перед вітчизняними телекомунікаційними компаніями-операторами по просуванню послуг в новому інноваційному форматі, задоволенню вимог споживачів і успішному розвитку самих компаній. Крім того, налагодження взаємодії суб'єктів телекомунікаційних компаній принесе високі позитивні результати в умовах залучення посередницьких послуг консалтингових компаній, які здатні вирішувати проблемні питання за допомогою прямого чи опосередкованого впливу на організаційно-економічну діяльність телекомунікаційного підприємства. Під час доповіді доцент кафедри маркетингу Євтушенко Н.А. показала високу наукову підготовку, наведені результати дослідження мають науково-практичну значимість у процесі надання послуг за умов використання інноваційного маркетингового інструментарію.
Участь у конференції сприяла поширенню наукових зв’язків кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій та споріднених кафедр інших навчальних закладів, збагатила науковий потенціал кафедри у результаті обміну досвідом з інновацій у маркетингу, отримана інформація буде активно застосовуватися у навчальному процесі ДУТ.