Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Результати участі кафедри маркетингу у ХІ Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу»

12:24, 10-10-2017

В період 28-30 вересня 2017 року на базі Сумського державного університету та Сумського регіонального центру інтелектуального розвитку проводилась масштабна міжнародна конференція «МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ І ІННОВАЦІЇ У МАРКЕТИНГУ», яка відбулася за підтримки кафедри маркетингу СДУ та Української асоціації маркетингу Всеукраїнської спілки вчених економістів за такими напрямами як: Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу; Методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій; Управління маркетинговими ризиками інновацій; Маркетинг екологічних інновацій; Некомерційний маркетинг, маркетинг освіти, спорту; Інновації в маркетингу; Інтернет-маркетинг.

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри Виноградова Олена Володимирівна та кандидат економічних наук, доцент Євтушенко Наталя Олександрівна були запрошені на конференцію в якості вчених для участі у пленарному засіданні та секційному обговорені. Тема доповіді Виноградової О.В. та Євтушенко Н.О. «Маркетингові інновації на ринку телекомунікаційних послуг».

За змістом виступу міжнародні гості конференції і колеги дізналися про основні напрямки маркетингових досліджень ринку телекомунікацій, що проводяться на кафедрі маркетингу: моніторинг рівня розвитку ринку телекомунікацій та окремих його складових за рейтинговими позиціями; дослідження інноваційних напрямків розвитку ринку телекомунікацій; розробка рекомендацій по використанню маркетингового інструментарію для стимулювання розвитку ринку телекомунікацій. Науково обґрунтовані рекомендації щодо застосування маркетингового інструментарію дозволять в умовах соціально-економічного і технологічного кризивирішити непрості завдання, які стоять перед вітчизняними телекомунікаційними компаніями-операторами по просуванню послуг в новому інноваційному форматі, задоволенню вимог споживачів і успішному розвитку самих компаній. Крім того, налагодження взаємодії суб'єктів телекомунікаційних компаній принесе високі позитивні результати в умовах залучення посередницьких послуг консалтингових компаній, які здатні вирішувати проблемні питання за допомогою прямого чи опосередкованого впливу на організаційно-економічну діяльність телекомунікаційного підприємства. Під час доповіді доцент кафедри маркетингу Євтушенко Н.А. показала високу наукову підготовку, наведені результати дослідження мають науково-практичну значимість у процесі надання послуг за умов використання інноваційного маркетингового інструментарію.

Участь у конференції сприяла поширенню наукових зв’язків кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій та споріднених кафедр інших навчальних закладів, збагатила науковий потенціал кафедри у результаті обміну досвідом з інновацій у маркетингу, отримана інформація буде активно застосовуватися у навчальному процесі ДУТ.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 154