Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Науковий внесок у дослідження взаємодії суб’єктів телекомунікаційної сфери

12:23, 29-05-2017

24 травня 2017 року відбулося слухання докладу  доцента кафедри маркетингу Євтушенко Н.О для представлення його на регіональній конференції «Перспективи надання послуг на основі мереж пост-NGN, 4G і 5G. Організаційні та технічні рішення по їх побудови і захисту», яка відбудеться 7-9 червня 2017 року.

Тема наукової доповіді «Проблеми взаємодії суб’єктів телекомунікаційної сфери». За змістом виступу присутні дізналися про особливості взаємодії суб’єктів телекомунікаційної сфери, які діють на ринку України, що дало підстави для визначення та обґрунтування проблем телекомунікаційних підприємств, які було систематизовано за рівнями: державний рівень, рівень галузі та рівень підприємства.

У ході дослідження основних макроекономічних показників України та галузевих показників виявлено обставини, які гальмують розвиток телекомунікаційних підприємств, незважаючи на те, що 20% всього обсягу наданих в країні послуг реалізуються в процесі діяльності операторів і провайдерів телекомунікаційних підприємств. Аналіз проблем взаємодії суб'єктів ринку телекомунікаційних послуг України показав відсутність ефективних важелів регулювання процесів взаємодії, що негативно позначилося на функціонуванні галузі, її прибутковості та стало причиною значної кількості конфліктів.

Автором запропоновано шляхи вдосконалення каналів взаємодії суб'єктів телекомунікаційної сфери за допомогою послуг консалтингових компаній, які здатні вирішити проблемні питання телекомунікаційних підприємств через модель комунікативного простору. Застосування даної моделі дозволить організовувати та реалізувати консалтингову взаємодію й маркетингове забезпечення в межах організаційно-економічного механізму цієї взаємодії, що сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності  телекомунікаційних підприємств. Такі дії обов’язково призведуть до комунікативної збалансованості телекомунікаційних підприємств під час їх взаємодії та формування високого рівня компетентності їх робітників на фоні розвиненої корпоративної культури.

Доповідач доцент кафедри маркетингу Євтушенко Н.О. показала високу наукову підготовку, наведені результати дослідження мають науково-практичну значимість і є складовою наукової докторської роботи.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 271