Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Участь у роботі Х Міжнародної науково-практичної конференції Грудневі читання „Інноваційний ресурс страхового ринку в сучасних умовах”

11:42, 08-12-2014

Завідувач кафедри Управління інноваційною діяльністю, д.е.н., професор Гудзь Олена Євгенівна 4-5 грудня 2014 року прийняла участь у Х Міжнародній науково-практичній конференції Грудневі читання „Інноваційний ресурс страхового ринку в сучасних умовах”, організаторами якої виступили кафедра страхування та ризик-менеджменту економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Ліга Страхових організацій України та Центр бізнес-стратегій „Перспектива”.

У рамках конференції відбулася робота наукового круглого столу для викладачів та представників страхового бізнесу з проблематики конференції за такими напрямами:

1.Інноваційний розвиток страхового ринку та його регулювання.

2.Інновації на ринку соціально-орієнтованих видів страхування.

3.Інновації у сфері ризик-менеджменту суб’єктів господарювання.

4.Інновації у сфері інтеграції банків та страхових компаній.

5.Інновації на ринку ризикових видів страхування.

6.Інновації на ринку перестрахування.

Гудзь О.Є. виступила з тезами на тему „Стратегії ризикозахищенності інноваційної діяльності підприємств”, які надруковані у збірнику:

Гудзь О.Є. Стратегії ризикозахищенності інноваційної діяльності підприємств // Інноваційний ресурс страхового ринку в сучасних умовах, збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції. – За заг. ред.. проф. В.Д. Базилевича. – К.: Логос, 2014. – Вип. Х, Том 1. – 368 с. С. 180 – 182.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 12 090