Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Наукове представництво кафедри маркетингу на конференції ДУТ

11:50, 18-03-2017

16-17 березня 2017 року у Державному університеті телекомунікацій відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі».

Мета конференції - дослідження світових тенденцій в управлінській діяльності та визначення перспективних напрямків розвитку системи управління в Україні та світі  з метою використання їх в наукових розробках

Були розглянуті актуальні питання вдосконалення системи управління за напрямами: управління розвитком підприємств в сучасних умовах; публічне управління та адміністрування; інноваційні підходи в управлінні маркетинговою діяльністю; розвиток підприємництва та інфокомунікаційного забезпечення управління. Високий професіоналізм доповідачів та наукова обґрунтованість змісту доповідей стали ознакою світового рівня якості заходу.

Кафедра маркетингу відповідала за організацію роботи третьої секції конференції «Інноваційні підходи в управлінні маркетинговою діяльністю». Було сформовано базу з 25 тез доповідей учасників, які представляли 11 ВНЗ України та зарубіжжя: Національний університет «Львівська політехніка», Національний університет харчових технологій, НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», Національний  гірничий університет, Державний університет телекомунікацій, Приазовський державний технічний університет, Харківський державний університет харчування та торгівлі, Гомельський державний технічний університет імені П.О. Сухого, Університет імені Альфреда Нобеля, Рівненський державний гуманітарний університет, Сумський державний університет.

Всі викладачі кафедри маркетингу підготовили наукові доповіді, які було надруковано у Збірнику тез за матеріалами конференції:

  • Виноградова О.В. «Особливості маркетингових досліджень конкурентного середовища на телекомунікаційному ринку України»
  • Дарчук В.Г. «Результати маркетингових досліджень конкурентного середовища на телекомунікаційному ринку  України»
  • Дрокіна Н. О., «Основні етапи реалізації SMM стратегії просування продукції підприємства»
  • Євтушенко Н. О., Євтушенко В. «Особливості маркетингу консалтингових послуг»
  • Крижко О. В., «Критерії та інструменти управління якістю маркетингової діяльності»
  • Плахотникова Л. О. «Cоціально-відповідальний маркетинг як складова сучасної системи управління»

Представлені наукові дослідження відбивають проблемні аспекти дисциплін, що викладають члени кафедри маркетингу. 

Це свідчить про високий науково-професійний кадровий потенціал освітнього процесу підготовки маркетологів у Державному університеті телекомунікацій.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 166