24 вересня 2015 року кафедра документознавства та інформаційно-аналітичної діяльності спільно з кафедрою управління інноваційною діяльністю провели міжкафедральний науково-методичний семінар за темою: «Неформальні методи навчання: перспективи, можливості, виклики».
Міжкафедральний науково-методичний семінар є одним із профілів кваліфікованого поширення методично-педагогічних знань. Систематична участь викладачів у роботі такого семінару вважається однією з форм підвищення кваліфікації.
Неформальні методи навчання можуть бути забезпечені різними шляхами і відрізняються від формальних, головним чином, переважанням практичних завдань над викладом теоретичного матеріалу, індивідуальним характером роботи під керівництвом супервізора, а також вирішенням поточних проблем, причому навчання у цьому випадку носить ненавмисний і незапланований характер
Учасники міжкафедрального семінару поділились досвідом застосування дистанційних методів навчання та неформальних методів спілкування зі студентами. Акцентувалась увага на виникненні нових проблем в освітній галузі, які викликані існуючими соціально-економічними умовами життя суспільства. Обговорювались можливі способи їх вирішення та основні напрями розвитку сучасної освітньої галузі, які спрямовані на покращення адаптації та підвищення мотивації студентів до навчання в нових для них умовах.
Для удосконалення процесу навчання студентів та підвищення ефективності їх діяльності особливої важливості набуває запровадження таких форм і методів, які були б спрямовані на стимулювання слухача до активних дій у процесі засвоєння професійних знань та навичок.
Учасники семінару визнали ефективність та зручність неформального навчання у формі коучингу або групових зустрічей, ситуаційного навчання та «когнітивного учнівства», при якому відбувається розвиток складних когнітивних навичок.
У дискусіях, обговореннях, дебатах активно брали участь всі присутні. Вони висловлювали свої погляди, міркування, ділилися своїм власним педагогічним досвідом. Хотілося б відмітити високу активність викладачів під час проведення семінару. Семінар надав змогу доповідачам та присутнім поділитися своїми власними надбаннями та розширити коло наукових досліджень усіх членів семінару.