Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Традиції, натхнення та яскраві емоції: в ДУІКТ відсвяткували День маркетолога 2024

08:40, 09-12-2024

Щороку святкування Дня маркетолога в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій стає особливою подією для викладачів кафедри Маркетингу та наших студентів.

З 2016 року, коли була заснована кафедра й відкрита спеціальність «Маркетинг», свято об’єднує однодумців, надихає на нові ідеї та створює незабутні спогади.

Багато теплих слів та побажань висловили студентам-маркетологам проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку Марина Петченко; директор Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Світлана Петровська; провідний маркетолог компанії «Genius.Space» - Олег Дергачов; начальник аналітичного відділу ТОВ «Pro-Consulting» - компанії-партнера кафедри Юлія Шкурко, випускники кафедри маркетингу - Єва Пашковська, Олександр Грицай, Адіс Одинокий.

Цьогоріч захід, як завжди, пройшов у теплій, творчій атмосфері, яка сприяла єднанню студентів-бакалаврів, магістрів, аспірантів та випускників кафедри.

Гумор, креатив і щирість учасників подарували гостям чудовий настрій та можливість по-новому побачити таланти майбутніх маркетологів.

Студенти першого курсу Валерія Забродна та Іванна Мачача представили веселий танець  про свої перші враження від навчання, а Криворучко Єлизавета, Катеринюк Альона, Коваленко Вікторія та Рудоміна Аліна виконували пісню, креатив якої зарядив глядачів оптимізмом і мотивував  сміливо відкривати нові горизонти. Виступ також підтримав Микита Білько.

Студенти другого курсу Валентин Теличко, Діана Лугова та Христина Чулюк поділилися своїм баченням студентського життя через яскраві історії та емоційні виступи. Їх розповіді нагадали усім присутнім про незабутню студентську дружбу, єднання та підтримку один одного.

А старости третього курсу розповіли про три роки дружби, викликів і досягнень. Вони поділилися історіями про екскурсії до провідних торговельних мереж, зустрічі з цікавими гостями та спільні перемоги, незважаючи на виклики пандемії й воєнного часу.

Особливим моментом стала пісня «Sweet dreams» у виконанні Діани Макаренко. Одногрупники підтримали її бурхливими оплесками, що символізувало єдність студентської спільноти та віру в краще майбутнє.

Загадали незабутні моменти навчання й цьогорічні бакалаври та магістри.

Найкращих студентів було нагороджено Подяками в різних номінаціях: «Зразкова старанність», «Зразкова відповідальність», «Непохитна цілеспрямованість», «Душа компанії» та «Креатив року».

Додатково відзнаки отримали ті, хто потрапив до Золотого Фонду – студенти-відмінники. Насамкінець обрали Маркетолога-2024. Нею стала Анастасія Свиридюк, студентка 4 курсу.

День маркетолога-2024 ще раз підтвердив важливість цієї професії, згуртованість студентів і викладачів ДУІКТ. Атмосфера заходу залишила в серцях учасників теплі спогади й додала впевненості, що майбутні маркетологи готові змінювати світ на краще.

День маркетолога – це не лише про професію, це про людей, які творять майбутнє разом!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 682