У четвер, 21 листопада для студентів ННІМП спеціальності «Маркетинг» був проведений воркшоп «Інтернет-маркетинг 2025: продажі онлайн, масштабування брендів, виклики в В2В і В2С, інструменти та факапи на прикладах реальних бізнесів».
Перед початком заходу із привітальним словом до студентів звернулася директорка ННІМП Світлана Петровська. Вона підкреслила важливість таких воркшопів для формування фахових компетентностей та розуміння специфіки майбутньої професії.
В рамках заходу з майбутніми фахівцями-маркетологами своїм досвідом поділилися відомі практики, які досягли успіху в сфері інтернет-маркетингу та електронної комерції. Зокрема, Алла Петриченко - засновниця унікальної української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express, експертка в сфері інтернет-маркетингу та електронної комерції, з досвідом 15 років.
Ведуча розповіла студентам, як швидко, просто і без програмістів можна створити інтернет-магазин на сучасній платформі для інтернет-торгівлі Shop-Express. Яким має бути сайт для продажів товарів і послуг, щоб він допомагав будувати бренд в онлайн? Експертка детально зупинилась на особливостях створення брендових інтернет-магазинів. Студенти дізнались про сучасні тренди в eCom і про те, як працює інтернет-магазин на Shop-Express.
Спікерка зверталася до студентів як до однодумців, майбутніх колег. Вона розповіла, як налагодити прийом оплати на сайті, підключити будь-яку кількість власних способів оплати, Checkbox, як ведеться облік і реєстрація розрахункових операцій для інтернет-магазину, як керувати промокодами на знижки, редагувати статус і ціну товару безпосередньо в переліку товарів.
Студенти дізнались, як працювати з покинутими кошиками, керувати замовленнями, налагодити сповіщення для кількох менеджерів, налагодити Telegram Bot. Експертка навела приклади успішних кейсів повної автоматизації брендових інтернет-магазинів, озвучила цікаву статистику, як українські інтернет-магазини працювали у 2021–2024 роках, які критерії вибору українських інтернет-магазинів покупцями, а також останні інсайти в e-commerce.
Друга частина воркшопу була націлена на формування розуміння студентами основ майбутньої професії. Данило Кандаков, засновник та СЕО веб-агенства Turboweb, спілкувався в інтерактивному режимі, розпитував студентів щодо їхнього розуміння роботи маркетолога, засад прибутковості бізнесу тощо. Він розповів студентам про останні тренди в просуванні інтернет-магазинів і збільшенні продажів, використанні штучного інтелекту, про свій досвід в Інтернет-маркетингу, порадив, які вміння і навички сьогодні доцільно розвивати майбутнім маркетологам, які книги і ресурси варто читати.
Такий воркшоп є край корисним для найбільш повного занурення здобувачів освіти у яскравий світ сучасного маркетингу! Дякуємо нашим спікерам за чудовий захід! Сподіваємось на подальшу співпрацю!