Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Як використовувати інструменти аналітики в сучасному Інтернет-маркетингу: корисна лекція від маркетолога Genius Space

11:41, 07-10-2024

«Використання інструментів аналітики в сучасному Інтернет-маркетингу» - таку гостьову лекцію прочитав для наших студентів-маркетологів Олег Дергачов, маркетолог компанії Genius Space.

Лекція була присвячена важливості застосування аналітики в Інтернет-маркетингу. Спікер розказав:

  • про лійку (воронку) продажів, яка конвертує відвідувачів сайту в ліди;
  • основні показники трафіка (потока відвідувачів), що вимірюються шляхом встановлення інструментів аналітики на сайт
  • як визначати ефективність рекламних компаній
  • як аналізувати кількісні показники дій відвідувачів на сайті
  • як відстежувати маркетингові витрати для розрахунку показника ефективності ROI
  • як визначати та аналізувати основні точки взаємодії з клієнтами

Спікер навів  приклади успішного впровадження аналітики в маркетингу.

Наші здобувачі отримали корисні практичні навички та знання щодо аспектів використання сучасних інструментів аналітики в Інтернет-маркетингу.

І в завершенні спікер порадив цікаві ресурси з маркетингу, You Tube канали для самоосвіти.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 266