Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

«Маркетинг майбутнього: виклики та реалії»: ДУІКТ приєднався до обговорення гострих тем на міжнародній конференції

09:42, 07-06-2024

У четвер, 6 червня відбулася VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії». Метою заходу було визначення перспектив та проблем розвитку українського маркетингу та обговорення їх за участі професіоналів - досвідчених практиків і науковців, небайдужих до майбутнього держави та суспільства.

Участь в конференції здобувачів вищої освіти з України, Шотландії, Великої Британії, Польщі і Казахстану свідчить про розуміння ними важливості маркетингу у житті суспільства і спільне прагнення до вирішення актуальних проблем. 

І в Україні, і у Польщі великі сподівання покладають на молодь, яка буде визначати економічний успіх та процвітання країни. Змістовним та оптимістичним щодо майбутнього співробітництва між нашими закладами було привітання доктора економічних наук Пауліни Колісніченко, проректора з міжнародних зав’язків WSHIU Akademia  Nauk Stosowanych (Poznan, Polska).


Ми живемо у складних умовах воєнного стану. Однак є заклади вищої освіти, викладачі яких гостріше відчувають усю біль війни, але при цьому з гідністю проходять цей шлях. З щирою і емоційною промовою до присутніх звернулася Валерія Колосок, доктор економічних наук, професор, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет».

Доповдь першого спікера була цінна об’єктивним поглядом на проблеми маркетингу з точки зору маркетолога з 9-річним стажем, яка має кейси роботи з більше ніж 100 різними компаніями. Альона  Валуєва – менеджер проєктів UnionMedia & Azzuro, Шотландія, Велика Британія виступила з доповіддю «Маркетинг сучасності. Тенденції розвитку та практичні рекомендації». Присутні отримали корисні поради та яскраві враження від промови справжнього фахівця своєї справи.

Не менш цікавою, насиченою  прикладами і фактами була доповідь про сучасні і гострі питання сьогодення від Дмитра Посохова – директора ТОВ МЕДІА КОМПАНІЯ «СТАРЛАЙН». Темою доповіді був «Стан ринку ТВ реклами в період повномасштабного вторгнення 2022-2024». 

Основне підґрунтя для практичного маркетингу – це ретельні та актуальні маркетингові дослідження. Представник компанії-партнера кафедри маркетингу Андрій Мокряков, старший консультант компанії «Pro-Consulting» виступив з доповіддю «Сучасні підходи до проведення маркетингових досліджень: від методології до практичного впровадження»


Ми все більше усвідомлюємо наскільки маркетинг технологічно пов'язаний з питаннями інформаційних та кіберзагроз, особливо зараз. Про це йшлося у змістовній академічній доповіді  д.е.н., професора кафедри кібербезпеки, інформаційних технологій та економіки Київського Університету інтелектуальної власності та права Віталія Тупкало на тему «Процесно-орієнтований підхід до синтезу моделі аудиту потенціцйних інформаційних та кіберзагроз операційній діяльності підприємства».


Сфера маркетингу - це гармонійне поєднання аналітики і психології. Тож під час конференції розглядалися не лише питання аналітично-технологічного плану, а й цікаві і не менш важливі проблеми психології маркетингу. З креативним поглядом на споживчу поведінку виступила практикуючий маркетолог, зовнішній тренер продакт-менеджерів компаній з різних галузей бізнесу, фахівець з досвідом успішних проєктів з відомими компаніями (Монделіз, Бауш&Ломб, WBB group, Такеда, Компрессорс Інтернешнл, JCB), доцент кафедри маркетингу, кандидат психологічних наук Ольга Ігнатенко, темою доповіді стала «Психологія маркетингу. Сучасна концепція формування пропозиції  для покупців з різними типами поведінкової моделі».


У завершення конференції з вітальним словом до присутніх звернувся доктор Гжегож Конєчни, ректор WSHIU Akademia Nauk Stosowanych (Poznan, Polska). Він висловив велике задоволення від участі у заході, відмітив високий рівень організації та науково-практичну цінність представлених доповідей.

Наукове свято відбулося! Бажаємо всім успіху, миру, новацій та звершень і віримо у нашу Велику Перемогу!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 759