Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

На кафедрі маркетингу ДУІКТ відсвяткували День вишиванки

09:12, 21-05-2024

Щороку у третій четвер травня, як і всі українці, працівники і студенти кафедри Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій традиційно святкують День вишиванки.

Це свято є важливим для колективу, адже вишиванка – це не тільки прадавня частина гардеробу нашого народу, що передавалась нащадкам та служила оберегом для його власника, а свого роду генетичний код української нації, який об'єднує нас з кожним роком з новою силою. Вишиванка – символ приналежності до роду, який також є оберегом кожного українця та символізує любов, сім'ю, вірність, Батьківщину, благополуччя та процвітання.

Українська вишита сорочка має глибоке значення і сьогодні виконує важливу роль – символа єднання нації в боротьбі проти агресора.

 

Цікаві факти про українську вишиванку:

  1. Вишиванка - це святковий, а не повсякденний одяг. У будні українці носили так звані «буденки» — непримітні сорочки, а на свята одягали багато вишиті сорочки.
  2. Вишивка наносилася насамперед із сакральною метою, як оберіг, захищаючи частини тіла  незакритим одягом. Деякі вишиванки спочатку створювалися як ритуально-обрядові.
  3. У кожному регіоні України - своя техніка вишивання, орнамент і традиційні кольори вишиванки. Іноді навіть окремі села можуть похвалитися своїми особливими вишиванками.
  4. Раніше вишивання було виключно жіночим заняттям. Традиційно, перш ніж почати вишивати, дівчина постилась, молилася і мила руки. Зараз вишивають не тільки жінки, а й чоловіки.
  5. Вишивка однієї сорочки може займати від двох тижнів до трьох років — в залежності від складності технік.
  6. Надзвичайно тонка вишивка «білим на білому» була поширена серед європейської знаті та української шляхти, яка носила вишиту таким чином спідню білизну і натільні сорочки.
  7. У наш час дослідники вишивки налічують понад 200 старовинних швів на основі 20 технік вишивання, серед яких - гладь, колосковий шов, низь, вузлики, шнурочок, кручений шов, вирізання, виколювання, козлик, плетінка, мережка.
  8. Популярні нині маки як елемент візерунка практично не використовувалися в традиційній українській вишивці, оскільки символізували печаль і смерть, а широкого поширення набули в кінці XX століття.
  9. Першим модником, який поєднав українську вишиванку із буденним одягом, став Іван Франко. Він стильно скомбінував вишиту сорочку із піджаком. Саме у такому вигляді письменника можна побачити на 20-гривневій купюрі.
  10. Орнаментами української вишивки віднедавна прикрашають не тільки сорочки, а й автомобілі, предмети побуту, їх використовують як візерунки для тату і манікюру.
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 299