Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Маркетингове просування: аналізуємо кращі інструменти для популяризації ІТ-продуктів

09:28, 20-05-2024

Просування сайту, сервісу або програми — основа успіху ІТ-компанії, адже навіть якщо продукт закриває всі потреби цільової аудиторії, але клієнти про нього не знають, всі зусилля будуть марними.

Особливості маркетингового просування ІТ-продуктів розкриває доцент кафедри маркетингу ДУІКТ, к.е.н. Вероніка Дарчук. За словами фахівця, каналів просування багато, але в ІТ-сфері найчастіше використовують:

  1. Search Engine Optimization (SEO). Дозволяє отримувати органічний трафік із пошукових систем: Google, Bing та інших. Один із найпопулярніших способів просування будь-яких продуктів, який чудово себе показує на тривалій дистанції, а також у малоконкурентній ніші. Понад 75% усіх IT-компаній у мережі замовляють послуги SEO-просування для своїх сайтів, а отже, без оптимізації потрапити до ТОП-10 за релевантними запитами буде дуже складно.


  1. Content Marketing. Канал допомагає у популяризації IT-продукту через контент: тексти, відео, фото, презентації. Контент може мати експертний, розважальний, інформаційний або продаючий характер. Все залежить від завдання та мети.


  1. Social Media Marketing. Орієнтир на соціальні мережі з метою розкрутки бренду, отримання вірального трафіку та клієнтів.


  1. Pay Per Click (PPC) або Pay Per Action (PPA). Реклама з різними моделями оцінки результатів. PPC — це варіант, де оплачуються переходи на сторінки посадкові. PPA оцінюють цільові дії користувачів, виконані на онлайн-ресурсі рекламодавця.


  1. Affiliate Marketing. Просування вашого IT-рішення через партнерів. Наприклад, у вас сайт із бронювання авто. Ви можете “запартнеритися” з сервісом резервування готелів і сайтом для мандрівників. Вони пропонують ваші послуги своїм клієнтам і в разі успіху отримують фіксовану винагороду або відсоток від угоди.

 

  1. Email Marketing. Просування IT-продукту за допомогою розсилок електронною поштою. Цей канал дозволяє вибудовувати прямий зв’язок між компанією та потенційними та існуючими клієнтами. Вважається універсальним, але найефективніше працює у зв’язці з сайтом та соцмережами.


  1. Online PR. Розкрутка вашого IT-проєкту через медіа-ресурси: онлайн-версії газет і журналів, телеканали та Ютуб, відомі форуми та портали. Також до Online PR входить поширення інформації про вашу компанію та продукт через лідерів думок, які мають певний авторитет в очах вашої ЦА.


При виборі каналів просування обов’язково враховуйте їхню можливу ефективність, а також те, як саме просування впливає на впізнаваність та репутацію ІТ-продукту.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 419