У середу, 8 травня, викладачі кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій отримали сертифікати підвищення кваліфікації «Практичний курс для викладачів та маркетологів по стратегії лончування продуктів в сучасний період».
Організатором курсу виступила компанія-партнер кафедри «Фармаперсонал». В ході навчання викладачі мали змогу поглибити свої знання та навички у галузі стратегічного маркетингу, зокрема, ознайомитись з сучасними підходами до лончування нових продуктів.
Також учасники ознайомилися з основними концепціями та техніками виводу на ринок продуктів: сучасний аналіз ринку, визначення цільової аудиторії, розробка позиціонування продукту, планування комунікаційної стратегії та впровадження сучасних маркетингових кампаній. Крім того, викладачі та маркетологи взяли участь у практичних вправах та кейс-стаді.
Отримані знання та навички вже застосовуються на практичних заняттях і в консультативній діяльності кафедри, що дозволяє покращити процес викладання дисциплін майбутнім маркетологам і зробити навчання студентів більш сучасним та адаптованим до реалій сьогодення.