З 15 квітня стартувала переддипломна практика студентів маркетологів 4 курсу. Базами виробничої переддипломної практики здобувачів вищої освіти, як правило, є господарські організації різноманітних форм власності, громадські організації, інші установи, які гарантують відповідні умови набуття професійних вмінь та навичок.
Тож найвідоміші компанії, які працюють у сфері маркетингу та рекламної діяльності, гостинно привітали тимчасове «молоде поповнення» у штаті.
Приймати студентів на практику – велика відповідальність. І дуже важливо, що керівництво цих компаній вже не перший рік співпрацює з кафедрою маркетингу ДУІКТ та виконує всі умови проходження практичної підготовки.
Проходження переддипломної практики – це можливість для студента отримання фактичного матеріалу для написання кваліфікованої бакалаврської роботи. Тож, по закінченні виробничої переддипломної практики, студент опанує навички: аналізу і використання законодавчої і нормативної бази підприємницької діяльності; збору, опрацюванню й аналізу економічної (зокрема статистичної) інформації щодо маркетингової діяльності у конкретній організації (підприємстві) або відповідній адміністративній одиниці.
При цьому, і підприємство-база практики, і студенти – практиканти, є край необхідними один одного. З одного боку – практика на підприємстві формує у здобувачів вищої освіти навички реального досвіду маркетингової діяльності, основи професійної майстерності, що дозволяє закріпити надбані в університеті теоретичні знання і практичні уміння, які складають основу майбутньої професії.
Але і сам здобувач для підприємства – це носій «свіжого», креативного погляду на можливості вирішення проблем, це майбутній працівник, який демонструє, в цілому, зріз суспільних та освітніх тенденцій.
І, дуже важливо, що під час переддипломної практики майбутні випускники бакалаврату можуть яскраво проявити свої професійні, соціальні та етичні якості, і, таким чином, реалізувати можливість отримати запрошення на роботу з боку компанії – бази практики. А компанія збагатиться новим поколінням сучасних, мотивованих на кар’єру фахівців.