Студенти Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій продовжують впроваджувати інноваційні технології у своєму навчанні. На цей раз в рамках курсу з Інтернет-маркетингу вони прийняли виклик створення власного веб-сайту для реклами, який допоможе їм отримати цінні знання та практичний досвід.
Одним з ключових етапів розробки веб-проекту стало аналізування трафіку. Студенти скористатися відомим сервісом Google Analytics для вивчення поведінки користувачів на їхньому сайті. Цей інструмент дозволить їм збирати важливі дані про відвідуваність, основні конверсії, інтереси аудиторії та ефективність рекламних кампаній.
Створення власного веб-проекту - це чудова можливість застосувати теоретичні знання в практиці.
Після створення свого веб-сайту, студенти провели аналіз отриманих даних з метою вдосконалення свого веб-сайту та підвищити розуміння основних показників в інтернет-маркетингу. Це завдання допомагає не лише розуміти принципи Інтернет-маркетингу, а й навчає працювати в команді, вирішувати проблеми та аналізувати результати.
Заняття з Інтернет-маркетингу у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій продовжують допомагати студентам засвоювати сучасні технології та підготовлюватися до успішної кар'єри в цифровому світі.