Післявоєнний шлях України має здивувати світ і самих себе спроможністю стрибнути в майбутнє, де держава є цифровою і сервісною, а традиційні індустрії гармонійно поєднані з цифровими і креативними. Керівниками новітніх перетворень мають стати високоосвічені, професійно-компетентні маркетингові менеджери, які вміють знаходити креативні нестандартні рішення, брати відповідальність, є ініціативними, цілеспрямованими особистостями, прагнуть до самовдосконалення, володіють самими сучасними знаннями та навичками маркетингової діяльності.
Освітньо-професійна програма підготовки магістрів за освітньою програмою «Маркетинг» орієнтована на маркетологів (випускників спеціальності «Маркетинг») та фахівців інших галузей із досвідом роботи на підприємствах та бізнес-структурах, які прагнуть бути лідером бізнесу; визначати та використовувати всі знання, методології, методи та інструменти, необхідні для практичної маркетингової діяльності; навчитися взаємодіяти із зовнішнім та внутрішнім середовищем; розуміти загрози ринку та вміти їм протистояти; організовувати маркетингову діяльність у повному обсязі.
Підготовка відбувається на базі освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності «Маркетинг» та будь-якої іншої спеціальності чи спеціалізації або на базі освітнього рівня «магістр» з інших спеціальностей.
Удачі ВАМ на шляху в магістратуру!