Студенти-маркетологи 1 і 2 курсу 29.02.24 відвідали новий унікальний магазин парфумерії і косметики EVA Beauty мережі роздрібних магазинів EVA (ТОВ «РУШ») в ТРЦ «Республіка» (Кільцева дорога, 1).
Студентів гостинно зустріла менеджер з персоналу компанії ТОВ «РУШ» Тетяна Антонюк, розповіла історію мережі EVA, провела екскурсію по магазину. Як дізнались студенти, напрямок розвитку мережі EVA – клієнтоцентричність. Основний клієнт EVA – жінка, яка стає все більше самодостатньою і цінною сама для себе, тому основним завданням компанії було створити особливий простір - жіночоцентричну екосистему, де жінка дає собі вільний час та може бути собою.
Новий формат магазинів EVA Beauty, в дизайні реалізується через:
Новий концепт магазину EVA Beauty передбачає кілька різних бьюті зон: парфумерії (нішевої, люкс сегменту, а також масмаркет), зона догляду за волоссям (де додатково можна протестувати та придбати фен «Дайсон»), зона декоративної косметики, а також зона аптечної дерматокосметики, shop-in-shop «Центр здоров’я шкіри». Додатково в магазині є сервіси, а саме:
В shop-in-shop «Центр здоров’я шкіри» консультує фармацевт.
Також однією з родзинок магазину є можливість: зробити віртуальний макіяж на планшетах доповненої реальності VISUAL by EVA, віртуально приміряти перед покупкою тіні, тональні основи або помади. Наступна родзинка магазину це сервіс тестування шкіри обличчя та волосся на інноваційному обладнанні, після чого можна індивідуально підібрати доглядові засоби. Крім того, в магазині працюють косметолог та візажист, які безкоштовно зроблять відвідувачам макіяж і допоможуть підібрати косметику відповідно типу шкіри.
Тетяна Антонюк розказала студентам також про систему навчання і наставництва в мережі EVA, існуючі вакансії, про вимоги до претендентів на них і можливі графіки роботи.
Директор магазину Світлана Стаценко розповіла нашим студентам про те, як створювався магазин нового формату EVA Beauty в ТРЦ «Республіка», про його зонування, інноваційне обладнання, мерчандайзинг косметики і парфумерії, додаткові можливості і зручності для покупців, про життя і корпоративні цінності, філософію компанії, дружню команду співробітників.
Як дізнались студенти, основними вимогами до продавців парфумерії і косметики в магазині EVA Beauty є комунікабельність і креативність, а також професійність. Компанія цінує в кандидатах як soft, так і hard skills, а також підтримає будь-які креативні, творчі рішення стосовно вашої зовнішності. Отже, яскравий колір волосся, татуювання, пірсинги точно не стануть на заваді отримати бажану посаду.
Студенти були дуже задоволені екскурсією, сервісом (дівчата визначили свій тип шкіри і волосся, їм зробили макіяж), вони задавали багато питань, на які отримали вичерпні відповіді. Крім того, всі студенти отримали подарунки від магазину. Кафедра дуже вдячна менеджеру з персоналу компанії ТОВ «РУШ» Тетяні Антонюк та директору магазину EVA Beauty в ТРЦ «Республіка» Світлані Стаценко за змістовну цікаву екскурсію, приділений студентам час і увагу!
Довідково: Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа - лідер з продажу парфумерії, косметики та товарів для дому, має 1061 магазин і інтернет-магазин EVA.UA. Лінія магазинів EVA є лідером у своєму сегменті ринку, неодноразово визнана «Найкращим магазином краси та здоров’я» на фестивалі-конкурсі «Вибір року» (2018–2020 рр.), отримала Національну премію України Retail Awards «Вибір споживача» (2015–2020 рр.) та звання «Ритейлер року в drogerie» (2019, 2023) від Ukrainian Retail Association. У 2023-му компанія відкрила 59 нових торгових точок в новій концепції EVA, в новому дизайні «Жіноча енергія» і збільшила товарообіг на 40%. В новому форматі зараз працює біля десяти магазинів. Середній чек у цих магазинах більший на 15%, кількість чеків зросла на 20%, проникнення нових категорій у клієнтську корзину становить 1,5%. Загальний рівень задоволення клієнтів компанії становить 89%.