Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Зустріч студентів та випускників спеціальності «Маркетинг» з провідними фахівцями компанії «Pro-Consulting»

10:03, 02-02-2024

В рамках організації виробничої практики 31 січня пройшла зустріч студентів та випускників спеціальності «Маркетинг» з провідними фахівцями компанії «Pro-Consulting» - відомої консалтингової компанії України у сфері аналітики, маркетингових досліджень ринків, стратегічного консалтингу і бізнес-планування: Андрієм Мокряковим - старшим консультантом  Pro-Consulting та Валерією Андріяш – спеціалістом з розвитку бізнесу. 

Представники компанії мали нагоду привітати випускників з отриманням дипломів магістрів маркетингу. Виступили перед студентами та випускниками та розповіли про актуальність професії маркетолога, її затребуваність  та перспективність.

Андрій Мокряков, старший консультант  Pro-Consulting докладно розповів про етапи, завдання та результати виробничої практики в компанії. Разом зі своєю колегою  Валерією Андріяш – спеціалістом з розвитку бізнесу, вони  відповіли на запитання студентів.

Pro-Consulting – член міжнародної дослідницької асоціації ESOMAR; постійний член Української Асоціації Маркетингу з 2005 року, кваліфікований консультант програм підтримки малого і середнього бізнесу ЄБРР з 2010 року

Наших студентів запросили в межах виробничої практики пройти стажування в компанії, з подальшим отриманням сертифікатів та бути працевлаштованими в Pro-Consulting.

Програма стажування включає виконання поточних завдань в рамках проектів компанії Pro-Consulting.  Перед кожним студентом буде поставлена задача - проведення стандартного дослідження ринку споживчих товарів. План практики (навчання і практичне відпрацювання) включає:

  1. Розбір баз даних та розрахунки.
  2. Аналіз асортименту.
  3. Аналіз споживачів.
  4. Аналіз тенденцій.
  5. Брендинг та реклама.
  6. Висновки та прогнози.

За підсумками стажування студентам, які відповідають стандартам компанії Pro-Consulting, буде запропоновано постійне робоче місце.

Бажаємо нашім студентом успішно пройти випробування, отримати сертифікати та цікаву роботу в престижній компанії!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 831