Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Високий рівень підготовки магістрів-маркетологів – запорука успішного майбутнього

16:58, 19-01-2024

18 та 19 січня 2024 року відбувся захист 13 кваліфікаційних магістерських робіт здобувачами другого освітнього рівня «Магістр» зі спеціальності «Маркетинг». Всі магістри гідно захистили власні дослідження і отримали високі оцінки екзаменаційної комісії!

Захист проходив в умовах нестабільного, неспокійного середовища: перед захистом та під час його проведення лунав сигнал повітряної тривоги. Але, навіть у сховищі продовжувалося обговорення робіт, цікаві наукові дискусії. Наші здобувачі продемонстрували відмінне знання теорії маркетингових досліджень, високу якість практичної підготовки, представили цікаві проекти, зробили змістовні доповіді та підтвердили кваліфікацію магістрів маркетингу!

Результати захисту кваліфікаційних робіт показали, що студенти добре володіють компетентностями здійснювати теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу; пропонувати і обґрунтовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта.

Кафедра маркетингу вдячна Голові екзаменаційної комісії Олені Зайцевій, професору Державного торговельно-економічного університету, яка зазначила високий рівень підготовки маркетологів у Державному університеті телекомунікацій та побажала нашим студентам успішно реалізувати себе у професійній діяльності.

За висновками Екзаменаційної комісії рівень підготовки магістрів відповідає вимогам галузевих стандартів вищої освіти, що дає підставу присвоїти студентам кваліфікацію «Магістр маркетингу» за спеціальністю 075 «Маркетинг» другого (магістерського) освітнього рівня.  


Колектив кафедри маркетингу щиро вітає магістрів-маркетологів з успішним захистом кваліфікаційних робіт, отримані компетенції - це запорука успішного майбутнього!

Бажаємо, щоб знання та досвід сумлінного навчання, наукових досліджень, творчого натхнення допомагали знайти своє місце в житті і присвятити себе улюбленій справі, досягати всіх цілей і підкорити намічені вершини.

Щиро бажаємо вам професійної самореалізації, благополуччя в мирній Україні!  

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 868