Останні роки бізнес та усі спеціалісти стикаються із складнощами, які створюють нові виклики. Чи це пандемія, чи це криза, чи війна у країні – потрібно нова стратегія для бізнесу, нові інструменти для отримання доходу та новий рух для розвитку.
Згідно з результатами дослідження Manpower Group, у 2024 році глобальний дефіцит талантів буде складати 75%, адже роботодавці стверджують, що їм важко знайти талановитих спеціалістів з необхідними навичками, зокрема у галузях ІТ та дані, інженерія, продажі та маркетинг. Work.ua опитало роботодавців, в результаті якого стало відомо, що в Україні 55% респондентів планують збільшити кількість співробітників в 2024 році.
Попит на маркетологів, особливо висококваліфікованих, є незадоволеним і, що важливо, стабільно зростає в умовах цифровізації економіки та стрімкого поширення бізнесу в інтернет-просторі.
Судячи з відкритих даних з Опендатабот, за час війни в Україні зареєстрували понад 50 000 нових бізнесів. Більшості з них не обійтися без якісного просування. Тому серед найбільш актуальних професій сьогодні – інтернет-маркетологи, СММ-маркетологи, маркетинг-аналітики та інші представники маркетингової професійної спільноти:
HR-директорка Mitgo Group в Україні Вікторія Федусенко додала, що в 2024 році також зростатиме попит на контент-маркетологів, оскільки створення високоякісного контенту набуває все більшої цінності для успішної реалізації стратегії маркетингу.
Якщо Ви бажаєте опанувати сучасну, затребувану та престижну професію маркетолога, запрошуємо Вас на навчання до кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!