Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Чому професія маркетолога є такою привабливою та популярною?

09:18, 15-01-2024

Останні роки бізнес та усі спеціалісти стикаються із складнощами, які створюють нові виклики. Чи це пандемія, чи це криза, чи війна у країні – потрібно нова стратегія для бізнесу, нові інструменти для отримання доходу та новий рух для розвитку.

Згідно з результатами дослідження Manpower Group, у 2024 році глобальний дефіцит талантів буде складати 75%, адже роботодавці стверджують, що їм важко знайти талановитих спеціалістів з необхідними навичками, зокрема у галузях ІТ та дані, інженерія, продажі та маркетинг. Work.ua опитало роботодавців, в результаті якого стало відомо, що в Україні  55% респондентів планують збільшити кількість співробітників в 2024 році.

Попит на маркетологів, особливо висококваліфікованих, є незадоволеним і, що важливо, стабільно зростає в умовах цифровізації економіки та стрімкого поширення бізнесу в інтернет-просторі.

Судячи з відкритих даних з Опендатабот, за час війни в Україні зареєстрували понад 50 000 нових бізнесів. Більшості з них не обійтися без якісного просування.  Тому серед найбільш актуальних професій сьогодні – інтернет-маркетологи, СММ-маркетологи, маркетинг-аналітики та інші представники маркетингової професійної спільноти:

  • Розробники веб-сайтів. Більшість нових підприємств – це магазини. Сфері e-commerce не обійтися без якісного інтернет-магазину чи хоча б лендінга.  
  • Інтернет-маркетологи. Навіть найкрутішому продукту потрібен якісний піар та маркетинг.
  • SEO-фахівці – відповідають за те, щоб Google знав і любив сайт компанії.
  • PPC-фахівці та таргетологи – налаштовують рекламу в Google Ads і Facebook Ads.
  • SMM-фахівці. Сьогодні кожен бізнес має сторінки в соціальних мережах. СММ спеціалісти роблять так, щоб клієнти не просто лайкали фото, а й хотіли щось купити.

HR-директорка Mitgo Group в Україні Вікторія Федусенко додала, що в 2024 році також зростатиме попит на контент-маркетологів, оскільки створення високоякісного контенту набуває все більшої цінності для успішної реалізації стратегії маркетингу.

Якщо Ви бажаєте опанувати сучасну, затребувану та престижну професію маркетолога, запрошуємо Вас на навчання до кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 183