Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи 3 курсу пройшли курс-стажування «Маркетинг ІТ-продуктів» від ІТ-компанії Genesis

14:36, 10-01-2024

У грудні 2023 р. студенти груп МРД-31 і МРД-32 мали змогу безкоштовно пройти курс-стажування «Маркетинг ІТ-продуктів» від ІТ-компанії Genesis з отриманням сертифікатів ІТ-компанії Genesis.

Викладачі кафедра маркетингу в 2023 році отримали аккредитацію компанії Genesis на те, щоб інтегрувати цей курс в програму навчання маркетологів у нашому університеті.

«Маркетинг ІТ-продуктів» — це інтерактивний курс у форматі онлайн-стажування із передзаписаними лекціями на інтерактивній платформі у поєднанні із лекційно-семінарськими заняттями з викладачем.

Програма курсу містила такі теми:

  1. Інтро в продуктове  IT: що таке аутсорс та продукт.
  2. Як впливати на поведінку користувачів.
  3. Базові поняття маркетингу в IT.
  4. Brand Marketing.
  5. Performance Marketing.
  6. Аналіз ринку. Marketing Compliance.
  7. Product Marketing.
  8. Робота з маркетинговими воронками.
  9. Аналітика в маркетингу ІТ-продуктів.
  10. Підсумки курсу.
  11. Як потрапити у продуктову ІТ-компанію?
  12. Команда ІТ-продукту.

На протязі всього курсу студенти працювали над маркетинговим проектом просування ІТ-продукту (застосунку), результати якого представили у фіналі.

Відомо як мінімум чотири маркетингові професії у продуктовому IT, де можуть працювати наші студенти-маркетологи. За цифровий маркетинг в IT-компаніях зазвичай відповідають: Performance Marketing Manager, Creative Marketing Manager, Affiliate Marketing Manager.

 
 

Першими і з найвищими балами пройшли курс-стажування «Маркетинг ІТ-продуктів» і отримали сертифікати від компанії Genesis студенти-маркетологи 3 курсу:

Бутенко Микита, Грабова Поліна, Гутник Владислав, Домбровська Ліза, Кірімов Богдан, Коротун Настя, Кучеренко Дарія,  Кіхтенко Аміна, Малиновський Артем, Міняйло Костя, Радзієвська Ліза, Свіренкова Крістіна, Свіридюк Настя, Титаренко Микита, Усачова Ольга, Хростовська Олександра, Черненко Аліна, Черненко Іванна, Ярова Дар’я.

Дякуємо компанії Genesis за надану можливість для наших студентів пройти цікаве і корисне онлайн-стажування!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 259