Для суттєвого маркетингового прориву українських компаній першорядне значення має вирішення кадрової проблеми, - залучення команди професіоналів - маркетологів з необхідними навичками цифрового маркетингу.
Вже стало доброю традицією щорічне проведення року в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій Міжнародної конференції для країн Європи “Перспективні технології цифрової трансформації і проблеми їх впровадження в світі та в Україні”.
14 грудня 2023 року на конференції з доповіддю «Проблеми впровадження digital-технологій у маркетингову діяльність українських компаній» виступила Виноградова О.В. – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу.
У доповіді було окреслено інструменти, стратегії та можливості digital-технологій для підвищення ефективності маркетингової діяльності українських компаній. Зазначено основні проблеми та запропоновано рекомендації щодо впровадження технологій digital-маркетингу у практику українських компаній аби бути лідерами галузі в найближчому майбутньому
Було наголошено, що для успіху українському бізнесу необхідні інвестиції у найбільш ефективні технології цифрового маркетингу: штучний інтелект та технології машинного навчання; платформи для відеореклами, соцмережі, гіперперсоналізовані маркетингові стратегії, программатик-рекламу, якісний контент та використання технік сторітелінгу, імерсивний та інтерактивний маркетинг, оптимізацію під голосовий пошук, вирішення проблем конфіденційності даних тощо. Їхнє комплексне застосування дозволить суттєво оптимізувати свої маркетингові зусилля, знизити їхню вартість та підвищити віддачу від вкладених коштів.
Однак для суттєвого маркетингового прориву українських компаній першорядне значення має вирішення кадрової проблеми, - залучення команди професіоналів - маркетологів з необхідними навичками цифрового маркетингу. Сучасний цифровий маркетинг вимагатиме різноманітних навичок, включаючи штучний інтелект, SEO, створення контенту та аналіз даних. Компаніям потрібні фахівці, які зможуть орієнтуватися в цифровому світі, що постійно змінюється. Саме таких фахівців готують на кафедрі маркетингу ДУІКТ.
Здобувачам освітньої програми «Маркетинг» пропонують для вивчення дисципліни, які враховують найсучасніші інструменти, стратегії та можливості digital-технологій для підвищення ефективності маркетингової діяльності: «Штучний інтелект», «Digital-маркетинг», «Інформаційні системи і технології в маркетингу», «Електронний бізнес», «CRM маркетинг», «Маркетинг у соціальних мережах (SMM маркетинг)», «Копірайтинг і основи редагування», «Хмарні технології», «Рекламний креатив», «Основи презентації та візуалізації інформації», «Сучасні види маркетингу», «Контент-маркетинг» та ін.
Кафедра маркетингу запрошує на навчання за перспективною, цікавою та актуальною спеціальністю, яка розвиває комунікативний потенціал, креативне мислення, аналітичні здібності!
За освітньою програмою «Маркетинг» ми готуємо бакалаврів, магістрів, докторів філософії.
Ви маєте можливість навчатися на бюджетній або контрактній формі навчання.
Бажаєте дізнаватись більше про спеціальність, про університет, про особливості вступу у 2024 році? Підписуйтесь на спільноти кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини про важливі події та багато цікавого.
Сайт: https://duikt.edu.ua/ua/311-zagalna-informaciya-kafedra-marketingu
Telegram: https://t.me/vstup_marketing_dut2023
Instagram: https://instagram.com/marketing_duikt
Facebook: https://www.facebook.com/marketing.dut
TikTok: https://www.tiktok.com/@marketing_duikt?_t=8hEyUk7M4Qf&_r=1
Контакти для зворотного зв’язку: Тел. +38-095-85-82-888 (Виноградова Олена Володимирівна завідувач кафедри)