На практичних заняттях викладачі-практики кафедри маркетингу передають свій досвід молодим колегам. У сучасній маркетинговий стратегії виводу на ринок, просунення та продажу товарів та послуг, сучасні, досвічені маркетологи використовують модель DISC.
Система описує чотири типи особистості: домінуюча, впливова, постійна та відповідна. DISC називають номером один серед комерційних інструментів, що використовується маркетологами та продакт менеджерами, також його використовують понад 80% компаній зі списку Fortune Global.
Система DISC є багатофанкціональною, наприклад у компаніях IBM і Daimler Chrysler та B&L модель застосовують при підборі співробітників та формуванні команд, оцінці персоналу тощо... Також DISC активно використовують менеджери з продажу - модель допомагає знайти підхід до різних типів клієнтів при виявленні потреби та формуванні відповідної пропозиції для клієнта.
На практичному занятті студенти-маркетологи розробляли та промальовували портрети споживачів різних психотипів. Виявляли потребу та формували пропозицію, використовуючи вербальні тригери, які притаманні різним типам клієнтів. Основним допоміжним, моделюючим продуктом при формуванні пропозиції клієнту виступила авторська колода МАК Ігнатенко О.В. «Капелюшки». Студенти рандомно витягали картки та після виявлення потреби формували пропозицію за формулою «Факт-Перевага-Вигода (вигода)» відповідно до психотипу.
Пропозиції були дуже потужними та яскравими, як і портрети Клієнтів від студентської молоді.
Заняття пройшло в жвавій, відкритій атмосфері, навіть після дзвоника на перерву робочі групи продовжували працювати, малювати, обговорювати та деталізувати продукти своєї творчості.