Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2024: Чи варто обирати маркетинг для вступу на навчання у 2023 році?

11:38, 23-06-2023

Професія маркетолога у сучасних реаліях залишається досить актуальною і важливою в сучасному світі. За останні десятиліття ми можемо спостерігати велику швидкість розвитку технологій, зростання конкуренції на ринку та звичайно зміну споживацької поведінки, а також їх споживчого кошику. Можна навести кілька аспектів, що підтримують актуальність професії маркетолога у 2023 році, а саме:

  • Розвиток цифрових технологій. Чому це впливає на актуальність?  Мережа Інтернет, соціальні мережі, мобільні пристрої та інші технології стали невід’ємною частиною людського повсякденного життя. Більшість споживачів не уявляє свого життя без ранкової кави зі смартфоном у руках, читаючи новини. Маркетолог має вміти використовувати ці канали для просування продуктів та послуг, побудови бренду, залучення цільової аудиторії та аналізу певних даних.
  • Наступним аспектом буде глобалізація ринків.З розвитком торгівлі та транспортної інфраструктури відбувається зростання світової економічної взаємозалежності. Маркетолог повинен розуміти усі культурні, соціальні та економічні відмінності між різними країнами та розвивати стратегії, що враховують ці особливості.
  • Персоналізація та взаємодія зі споживачами. Зміни у споживацьких звичках і підвищений рівень конкуренції вимагають від маркетологів зосередитися на індивідуальних потребах та бажаннях клієнтів. Важливо розуміти та аналізувати дані про споживачів, щоб розробляти персоналізовані стратегії маркетингу, які будуть мати ефективну комунікацію із цільовою аудиторією.
  • Творчість та інновації. В умовах постійних змін і конкуренції маркетологам потрібно бути творчими та інноваційними, адже вони мають розробляти нові ідеї, знаходити нестандартні шляхи просування продуктів та брендів, щоб виділитись на ринку.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 785