Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаємо з успішним захистом кваліфікаційних робіт здобувачів спеціальності «075-Маркетинг»!

15:46, 23-06-2022

Ось і відбувся перший в історії кафедри стовідсотково дистанційний захист кваліфікаційних дипломних робіт здобувачів освітніх ступенів «Бакалавр» та «Магістр» спеціальності «075-Маркетинг» Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва.

Навіть складні умови невизначеності не зупинили наших студентів презентувати власні дослідження за обраною тематикою на самому високому рівні. Актуальність тем представлених робіт в сучасних умовах набуває ще більшого сенсу. Кожна окрема робота була унікальною, з власним баченням проблеми та практичними рекомендаціями щодо покращення роботи досліджуваних підприємств. Знання та досвід, отримані під час навчання, допомогли здобувачам впевнено доповідати отримані результати з використанням сучасних технологій на платформі  відео-конференції, до якої приєднались члени екзаменаційної комісії. Графічні матеріали демонструвалися на екрани пристроїв учасників захисту у вигляді презентацій. Завдяки цьому вдалося максимально реалістично відтворити off-line захист.


Слід відмітити і високу ступінь присутності здобувачів під час захисту дипломних робіт однокурсників. Сприятлива атмосфера, дружня підтримка додавали натхнення тим, хто захищав свої роботи.

При цьому деякі здобувачі переривали захист у зв’язку з необхідністю спускатися у бомбосховища. В режимі реального часу було чутно і завивання сирен повітряної тривоги, і залпи знарядь... 

Підводячи підсумки захистів, голова екзаменаційної комісії д.е.н., проф. С.Ф.  Смерічевський відмітив якісну підготовку, актуальність досліджень та високу ступінь організації захисту кваліфікаційних робіт. Він висловив побажання миру, успішного працевлаштування. Бакалаврів було запрошено до продовження навчання у Державному університеті телекомунікацій на спеціальності «Маркетинг».

Студентів привітали з успішним захистом завідувач кафедри маркетингу О.В. Виноградова, викладачі кафедри: І.О. Совершенна, Н.М. Недопако, В.Г. Дарчук та О.В. Крижко.  Були побажання миру, втілення мрій, задоволення від професії маркетолога, яка має стати джерелом благополуччя, натхнення і подальшого кар’єрного зростання.

Вітаємо наших креативних студентів-маркетологів з успішним захистом кваліфікаційних дипломних робіт! Пишаємося вами! Віримо у ваше блискуче майбутнє! Бажаємо вам нових ідей, великого натхнення та постійного розвитку!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 474