В березні 2021 року Міністерством освіти і науки України було затверджено стандарт зі спеціальності 125 «Кібербезпека» другого освітнього рівня – магістр. На кафедрі Систем інформаційного та кібернетичного захисту разом з компаніями – партнерами кафедри було здійснено обговорювання змісту освітньо-професійних програм всіх трьох рівнів, а саме рівня «бакалавр», рівня «магістр» та рівня «доктор філософії». Провідні фахівці компаній, які прийняли участь в обговоренні, відмітили, що зміст програм всіх трьох рівнів в сфері технічного захисту інформації повинні відтворювати повний обсяг знань та вмінь майбутніх фахівців, які базуються на міжнародних стандартах сертифікації та направлені на більш практичні елементи навчання.
Було також обговорено представниками державних і приватних компаній важливість не тільки підготовки фахівців з кібербезпеки, а також перепідготовки науково-педагогічного складу викладачів.
Також було відмічено, що українські компанії постійно стикаються з недостатньою фаховою компетентністю фахівців з технічного захисту інформації, в тому числі й кібербезпеки. Як засвідчили роботодавці, молодим спеціалістам, які закінчують брендові вищі навчальні заклади, наприклад КПІ, НАУ, цієї спеціалізації часто не вистачає практичних навичок. Тому сьогодні виникла необхідність в перегляданні наявних освітніх програм всіх рівнів, та запровадити більш сучасні підходи в навчанні. Крім того, представники компаній – партнерів кафедри обговорили низку питань, пов’язаних з вдосконаленням системи підготовки студентів, щодо забезпечення їх успішної адаптації до професійної діяльності, що в свою чергу потребує постійного контакту з професійної спільнотою.
Представниками компаній, які прийняли участь в обговоренні змісту освітньо-професійних програм, було також підтверджено, що на кафедрі Систем інформаційного та кібернетичного захисту створені відповідні лабораторії, які забезпечені сучасною матеріальною базою і в яких студенти мають повну змогу набувати фахові компетенції і повноцінно попрактикуватися в умовах, максимально наближених до реальних кіберзагроз та викрадення конфіденційної інформації. Були розглянуті різні моделі корпоративного партнерства, зокрема стажування на виробництві та дуальна форма навчання.