Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

«Вища математика» і спеціальність 124 Системний аналіз

14:36, 24-02-2020

Цього року кафедра вищої математики запропонувала для студентів третього курсу спеціальності 124 Системний аналіз вивчення нової, для студентів,  дисципліни «Моделювання та синтез систем управління».

Мета даної дисципліни полягає в ознайомленні з основами теорії математичного моделювання та набуття первинних навичок їх застосування до систем захисту інформації. Також студенти оволодіють основними поняттями та методами аналізу і синтезу динамічних систем автоматичного керування.

Викладач дисципліни: д.т.н., професор Барабаш О. В.

Теоретична підготовка студентів з дисципліни здійснюється на основі одночасного розвитку математичної науки, передових інформаційних технологій навчання у відповідності до переліку компетенцій випускника університету згідно з обраною спеціальністю.

Практична підготовка здійснюється з використанням навчально-матеріальної бази кафедри, створеної на основі сучасного обладнання останнього покоління, прогресивних програмно-апаратних комплексів і программного забезпечення. Це дає змогу використовувати чисельні методи з використанням сучасних пакетів прикладних програм, а також візуалізувати результати математичного моделювання.

Для майбутніх фахівців ІТ галузі важливим є вміння розв’язувати  будь-які математичні задачі за допомогою комп’ютера.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 968
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка