Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Вручення сертифікатів слухачам курсу «Обчислювальна математика з використанням персонального комп’ютера»

13:32, 11-12-2019

З 1 жовтня по 26 листопада 2019 року тривав курс з вищої математики. Метою курсу було поглиблене вивчення вищої математики (обчислювальної математики) з використанням персонального комп’ютера.

Традиційно студентам на останньому занятті було проведено контроль знань, умінь і навичок у формі письмового екзамену в лабораторії інтерактивного навчання 517. І як логічний підсумок курсу – кожному слухачу було вручено сертифікат університетського зразка.

Вітаємо наших викладачів – доцента кафедри вищої математики, кандидата технічних наук Шевченко Галину Володимирівну та доцента кафедри вищої математики, кандидата фізико-математичних наук Свинчук Ольгу Василівну – з успішним завершенням курсу ”Обчислювальна математика з використанням персонального комп’ютера”, а слухачів курсу – із успішним опануванням нових умінь, знань, навичок та їх вдалої реалізації в подальшій трудовій діяльності.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 497
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка