Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Гурток кафедри вищої математики «Комп’ютерна математика»

13:20, 18-02-2019

Керівник гуртка: доцент кафедри вищої математики, кандидат фізико-математичних наук Замрій І. В.

Ціль гуртка: навчити студентів самостійно розв’язувати математичні задачі прикладного характеру за допомогою персонального комп’ютера; розвивати творче, абстрактне мислення; стимулювати зацікавленість до математики та самоосвіти.

Графік проведення занять (засідань) наукового гуртка:

 

Пятниця

раз на 2 тижні

501 або 517 аудиторія

13:30 – 15:05

 

У п'ятницю 22.02.2019 дві доповіді:

1) Петрусь Лілія - студентка групи ПД-11 з темою доповіді "Програми комп'ютерної математики: переваги і недоліки";

2) Ігнатова Марія - студентка групи ПД-11 з темою "Програми призначені для графічного аналізу функцій".

 

Запрошуємо всіх бажаючих!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 229