Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаємо старшого викладача КВМ Власик Г. М. з успішним захистом кандидатської дисертації

08:15, 24-05-2018

22 травня 2018 року в Інституті математики НАН України відбувся успішний захист дисертації викладача кафедри вищої математики Власик Ганни Миколаївни на здобуття наукового ступеня кандидата фізико-математичних наук.

Тема дисертації: «Оцінки норм тригонометричних поліномів і поперечники класів (ψ,β)-диференційовних функцій».

Науковий керівник: доктор фізико-математичних наук, професор Романюк Анатолій Сергійович, завідувач відділу теорії функцій Інституту математики НАН України.

На захисті був присутній завідувач кафедри вищої математики Навчально-наукового інституту Гуманітарних та природничих дисциплін Державного університету телекомунікацій доктор технічних наук, професор Барабаш Олег Володимирович та співробітники кафедри.

Колектив кафедри бажає успіхів Власик Г. М. у подальшій науково-педагогічній діяльності! А всім іншим викладачам – не зупинятися на досягнутому!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 114