Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти гуртка «Комп’ютерна математика» продовжують відкривати таємниці Maxima

09:55, 31-10-2017

25 жовтня 2017 року відбулося чергове засідання  гуртока кафедри вищої математики «Комп’ютерна математика»

Доповідач:  Семенова Інна, студентка другого курсу Навчально-наукового Інституту захисту інформації, спеціальності 125-Кібербезпека, група БСД-21.

Тема доповіді: «Розв'язання задач теорії функцій комплексної змінної з використанням програми комп'ютерної математики MAXIMA»

Основні задачі:

  • Границя та неперервність ФКЗ
  • Похідна, первісна та невизначений інтеграл від ФКЗ
  • Криволінійний інтеграл від ФКЗ

Нагадуємо, що гурток працює по середах на 5 парі (з 1515 по 1650) в аудиторії 517.

Керівник гуртка – доцент кафедри вищої математики Ірина Вікторівна Замрій.

Запрошуються усі бажаючі!!!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 831