Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

14 березня (3.14)

10:03, 17-03-2017

Число Пі - математична константа, що дорівнює відношенню довжини кола до довжини її діаметру позначається буквою грецького алфавіту «пі». Стара назва - лудольфово число. Вона дорівнює приблизно +3,141592653589793238462643 ...

Це число ірраціональне, отже, його десяткове подання ніколи не закінчується і не є періодичним.

Щорічно в світі проходить Всесвітній чемпіонат із запам'ятовування, учасники якого демонструють дивовижні здібності. Вони запам'ятовують сотні слів, чисел і іншу інформацію.

Так, популярним для запам'ятовування є число пі (π) - рекордсмени пам'ятають кілька тисяч знаків після коми. Світовий рекорд із запам'ятовування знаків після коми належить 21-річному індійському студенту Раджвір Міна, який в березні 2015 року відтворив 70 тисяч знаків після коми за 9 годин 27 хвилин.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 281