Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Підвищення кваліфікації викладачів кафедри вищої математики, математичного моделювання та фізики в умовах війни

10:59, 02-02-2023

Підвищення кваліфікації викладачів є одним із способів професійного розвитку та необхідною вимогою часу, що закладена в законах України «Про освіту» та «Про вищу освіту». Викладачі університету самостійно обирають форми та види підвищення кваліфікації задля забезпечення якості освіти в Державному університеті телекомунікацій.

3 24 лютого 2022 року життя нашої країни та всього світу змінилося назавжди. Україна почала жити по-новому – у стані війни, що значною мірою вплинуло і на освітню діяльність. Саме тому більшість викладачів університету обирають дистанційну форму підвищення кваліфікації, беручі участь у різноманітних семінарах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо.

Протягом 2022 року викладачі кафедри вищої математики, математичного моделювання та фізики отримали близько 40 сертифікатів про підвищення кваліфікації.

У пріоритеті було вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду з метою покращення компетенцій застосування різних методів та форм роботи зі студентами, впровадження найкращих практик задля ефективного навчання.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 786