Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Навіщо потрібно вивчати математику?

14:57, 21-01-2022

Математику вже за те любити варто,
що вона розум до ладу приводить.

М.В. Ломоносов

У всіх галузях практичної діяльності людини, навіть у таких традиційно “нематематичних”, як управління виробництвом, біологія, медицина, лінгвістика, надійно й ефективно застосовується математика.

Який зв’язок між математикою і об’єктивною реальністю? Завдяки чому числа, геометричні фігури та інші математичні поняття можуть відбивати й описувати найрізноманітніші явища навколишньої дійсності, передбачити закономірності їх перебігу?

На всі ці та багато інших запитань людина знайшла відповіді з допомогою математики. Незалежно від того, де і ким людина працюватиме, їй доведеться користуватися математикою. Бо, як писав видатний педагог В. О. Сухомлинський, “… математика – це насамперед думка, допитлива, що бажає все знати, про все мати уявлення. Математика вчить мислити й разом з тим вселяє віру в безмежні сили людського розуму. Вона виховує волю, характер”.
 

Згідно з новим дослідженням, опублікованим у Proceedings of the National Academy of Sciences, підлітки, які перестали вивчати математику, демонстрували більший проблеми у порівнянні з однолітками, які продовжували вивчати математику, з точки зору розвитку мозку та когнітивних функцій.

133 студенти у віці 14-18 років взяли участь в експерименті, проведеному дослідниками з кафедри експериментальної психології Оксфордського університету. На відміну від більшості країн світу, у Великобританії 16-річні студенти можуть вирішити припинити вивчення математики. Ця ситуація дозволила команді дослідити, чи може ця специфічна недостатня математична освіта у студентів із схожого середовища вплинути на розвиток мозку та пізнання.

Дослідження показало, що студенти, які не вивчали математику, мали меншу кількість важливої ​​хімічної речовини для пластичності мозку (гамма-аміномасляної кислоти) у ключових ділянках мозку, які беруть участь у багатьох важливих когнітивних функціях, включаючи міркування, вирішення проблем, логіку, пам’ять та навчання. Виходячи з кількості хімічних речовин мозку, знайдених у кожного учня, дослідники змогли розрізнити підлітків, які вивчали чи не вивчали математику, незалежно від їхніх когнітивних здібностей. Більше того, кількість цієї хімічної речовини в мозку успішно передбачила зміни в балах математичних досягнень приблизно через 19 місяців. Примітно, що дослідники не виявили відмінностей у хімічних речовинах мозку до того, як підлітки перестали вивчати математику.

Керував дослідженням Рой Коен Кадош, професор когнітивної нейронауки в Оксфордському університеті. Він сказав: «Математичні навички пов'язані з низкою переваг, включаючи працевлаштування, соціально-економічний статус, а також психічне і фізичне здоров'я. Підлітковий вік - це важливий період у житті, який пов'язаний з важливими змінами мозку та когнітивних функцій. На жаль, можливість припинити навчання математика в цьому віці, здається, призводить до розриву між підлітками, які припиняють навчання з математики, порівняно з тими, хто його продовжує. Наше дослідження забезпечує новий рівень біологічного розуміння впливу освіти на мозок, що розвивається, і взаємного ефекту між біологією та освітою».

Якщо 10-15 років тому перспективним вважалося вивчення іноземних мов, то зараз вільним володінням кількома мовами нікого не здивуєш. Тепер професійна затребуваність багато в чому залежить від розуміння технологій, вміння мислити, абстрагуватися і здібностей до вирішення нестандартних завдань. Вкрай складно обійтися без знання математики тим, хто хоче працювати в сфері IT.

З усіх істинних наук, як твердять Арістотель і Авероес, наші математичні науки найістинніші і мають перший ступінь вірогідності, решта природничих наук іде за ними.
ЛI. Пачолі

Серед усіх наук математика користується особливою повагою; підставою для цього є та єдина обставина, що її положення абсолютно правильні й незаперечні, в той час як положення інших наук до деякої міри спірні, і завжди є небезпека їх спростування новими відкриттями.
А. Ейнштейн

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Інформаційна та кібернетична безпека кафедри систем та технологій кібербезпеки

Освітня програма інформаційна та кібернетична безпека кафедри систем та технологій кібербезпеки базується на розробці і впровадженні технологій із застосуванням передусім програмних та апаратно-програмних засобів.

Фахівці з ІКБ - це еліта інформаційної та кібернетичної безпеки, які отримують теоретичні знання та практичні навички з програмування, розробки та управління базами даних, формування моделей захисту інформації та політик безпеки, технічного і криптографічного захисту інформації, побудови захищених цифрових TCP/IP мереж та обслуговування сертифікатів відкритих ключів, тестування систем захисту на проникнення, адміністрування захищених інформаційних та комунікаційних систем, проведення їх моніторингу та аудиту тощо.

Інформаційна та кібернетична безпека кафедри систем та технологій кібербезпеки

Освітня програма інформаційна та кібернетична безпека кафедри систем та технологій кібербезпеки базується на розробці і впровадженні технологій із застосуванням передусім програмних та апаратно-програмних засобів.

Фахівці з ІКБ - це еліта інформаційної та кібернетичної безпеки, які отримують теоретичні знання та практичні навички з програмування, розробки та управління базами даних, формування моделей захисту інформації та політик безпеки, технічного і криптографічного захисту інформації, побудови захищених цифрових TCP/IP мереж та обслуговування сертифікатів відкритих ключів, тестування систем захисту на проникнення, адміністрування захищених інформаційних та комунікаційних систем, проведення їх моніторингу та аудиту тощо.

Переглядів: 6 340
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ