Процес викладання англійської мови постійно змінюється, і особливо в наш час швидкого прогресу нових технологій. Однак, як саме технологічні зміни найбільше вплинули на процес викладання за останні роки?
Студенти планують власне навчання
Викладання іноземної мови поступово зміщується в напрямку самостійної роботи студентів, і так званий student-centred все частіше стає невід’ємною частиною організації навчання. Ця тенденція помітно прискорилася останнім часом, коли надзвичайно виросла кількість та якість інформації в інтернеті. Це в свою чергу вплинуло на функції викладача у навчальному процесі, який відтепер має грати роль не тільки носія та передавача знань, але й консультанта, гіда, тренера та координатора.
Навички комунікації та критичного мислення
Англійська мова впевнено зміцнює свою позицію як the world’s lingua franca, все більше студентів вивчають англійську для набуття навичок комунікації у сфері освіти, бізнесу, інформаційних технологій, торгівлі та туризму. Ставлячи за мету покращення навичок комунікації у студентів, виникає потреба виходити за рамки граматики, лексики та фонетики та навчати їх здатності ефективно спілкуватися в міжнародному середовищі - communicate effectively in international settings.
Серед ефективних навчальних ресурсів у цьому відношенні слід виділити Academic Presenting and Presentations (Levrai and Bolster), де висвітлюється питання критичного мислення студентів та розглядаються ті навички комунікації, які вкрай необхідні під час презентацій в університеті та у діловому середовищі.
На завершення, слід зазначити, що саме здатність цілеспрямованого пошуку та критичного мислення дасть можливість усім, хто навчається чи викладає, сприймати та залучати ті інновації, які б працювали на наших студентів та покращували їхні конкурентні якості.